APA:
کپیموسوی، سیدامیرمحسن، و شامی زنجانی، مهدی. (1400). تاثیر بازی وارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری. کاوش های مدیریت بازرگانی، 13(25 )، 395-418. SID. https://sid.ir/paper/959988/fa
Vancouver:
کپیموسوی سیدامیرمحسن، شامی زنجانی مهدی. تاثیر بازی وارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1400؛13(25 ):395-418. Available from: https://sid.ir/paper/959988/fa
IEEE:
کپیسیدامیرمحسن موسوی، و مهدی شامی زنجانی، “تاثیر بازی وارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 13، no. 25 ، pp. 395–418، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/959988/fa