APA:
کپیسلیمی، احمد، صنایعی، علی، و انصاری، آذرنوش. (1399). مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد, نگهداشت و توسعه قابلیت های بازاریابی, مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب و کار. مدیریت بازرگانی، 12(3 )، 594-626. SID. https://sid.ir/paper/960240/fa
Vancouver:
کپیسلیمی احمد، صنایعی علی، انصاری آذرنوش. مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد, نگهداشت و توسعه قابلیت های بازاریابی, مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب و کار. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1399؛12(3 ):594-626. Available from: https://sid.ir/paper/960240/fa
IEEE:
کپیاحمد سلیمی، علی صنایعی، و آذرنوش انصاری، “مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد, نگهداشت و توسعه قابلیت های بازاریابی, مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب و کار،” مدیریت بازرگانی، vol. 12، no. 3 ، pp. 594–626، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/960240/fa