APA:
کپییدالهی، انور، زارعی، محمدحسین، و یاوری، اسداله. (1398). بررسی تطبیقی رویکرد سند 2030 و سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ایران به عدالت آموزشی جنسیتی. پژوهش حقوق عمومی (پژوهش حقوق) (حقوق و سیاست)، 21(65 )، 171-198. SID. https://sid.ir/paper/960437/fa
Vancouver:
کپییدالهی انور، زارعی محمدحسین، یاوری اسداله. بررسی تطبیقی رویکرد سند 2030 و سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ایران به عدالت آموزشی جنسیتی. پژوهش حقوق عمومی (پژوهش حقوق) (حقوق و سیاست)[Internet]. 1398؛21(65 ):171-198. Available from: https://sid.ir/paper/960437/fa
IEEE:
کپیانور یدالهی، محمدحسین زارعی، و اسداله یاوری، “بررسی تطبیقی رویکرد سند 2030 و سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ایران به عدالت آموزشی جنسیتی،” پژوهش حقوق عمومی (پژوهش حقوق) (حقوق و سیاست)، vol. 21، no. 65 ، pp. 171–198، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/960437/fa