مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

237
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

523
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل عملکرد بهینه روابط عمومی شرکت گاز با تاکید بر رسانه ها( مورد مطالعه شرکت گاز استان مازندران)

صفحات

 صفحه شروع 179 | صفحه پایان 202

چکیده

 هدف پژوهش حاضر, طراحی مدل عملکرد بهینة روابط عمومی شرکت گاز مازندران, با تأکید بر رسانه ها است. مقالة حاضر, که از نوع کیفی است, با بهره گیری از تئوری داده بنیاد به انجام رسید. جامعة آماری این تحقیق, 24 تن از نخبگان و خبرگان حوزة روابط عمومی ادارة گاز مازندران, نخبگان حوزة ارتباطات و رسانه و نیز استادان دانشگاهی بودند و نمونه گیری آنها هدفمند و با روش گلولة برفی بوده است. داده های تحقیق, پس از انجام 14 مصاحبه, به مرحلة اشباع نظری رسید و در ادامه, طی سه مرحلة کدگذاری باز, محوری و انتخابی تحلیل شدند. در این مراحل سه گانه, مقوله های اصلی و فرعی شناسایی شدند که شامل شرایط علّی (اطلاع رسانی, تقویت اخلاق عمومی, انعکاس و تحلیل مشکلات, آگاهی رسانی و آموزش), شرایط زمینه ای (مستندسازی, الگوسازی, مدیریت دانش, تأمین منابع انسانی و تولید برنامه), شرایط مداخله گر (هم اندیشی, گفتمان سازی, نظارت محیطی, نوگرایی, نهادینه سازی و شایسته سالاری) هستند. همچنین نشانگرهای راهبردها شامل مفاهیم نیازسنجی, مأموریت گرایی هدفمند و ارتباطات و نشانگرهای پیامدها نیز شامل مفاهیم جامعه پذیری, حرفه ای شدن روابط عمومی, همگانی شدن, تعامل صحیح با جامعه و مردم و پویایی توسعه شناسایی شدند. درنهایت نویسندگان مدل پارادایمی را ترسیم کرده اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عرب، حسین، متانی، مهرداد، طبری، مجتبی، و فلاح، علی. (1400). طراحی مدل عملکرد بهینه روابط عمومی شرکت گاز با تاکید بر رسانه ها( مورد مطالعه شرکت گاز استان مازندران). رسانه، 32(4 )، 179-202. SID. https://sid.ir/paper/960491/fa

    Vancouver: کپی

    عرب حسین، متانی مهرداد، طبری مجتبی، فلاح علی. طراحی مدل عملکرد بهینه روابط عمومی شرکت گاز با تاکید بر رسانه ها( مورد مطالعه شرکت گاز استان مازندران). رسانه[Internet]. 1400؛32(4 ):179-202. Available from: https://sid.ir/paper/960491/fa

    IEEE: کپی

    حسین عرب، مهرداد متانی، مجتبی طبری، و علی فلاح، “طراحی مدل عملکرد بهینه روابط عمومی شرکت گاز با تاکید بر رسانه ها( مورد مطالعه شرکت گاز استان مازندران)،” رسانه، vol. 32، no. 4 ، pp. 179–202، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/960491/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button