APA:
کپیشیدایی، علیرضا، عیوضی حشمت، علی اصغر، و ثانوی فرد، رسول. (1400). طراحی مدل خرید آنلاین در رسانه های اجتماعی از طریق شخصی سازی اخلاقی تبلیغات. اخلاق در علوم و فناوری، 16(3 )، 136-144. SID. https://sid.ir/paper/961246/fa
Vancouver:
کپیشیدایی علیرضا، عیوضی حشمت علی اصغر، ثانوی فرد رسول. طراحی مدل خرید آنلاین در رسانه های اجتماعی از طریق شخصی سازی اخلاقی تبلیغات. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1400؛16(3 ):136-144. Available from: https://sid.ir/paper/961246/fa
IEEE:
کپیعلیرضا شیدایی، علی اصغر عیوضی حشمت، و رسول ثانوی فرد، “طراحی مدل خرید آنلاین در رسانه های اجتماعی از طریق شخصی سازی اخلاقی تبلیغات،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 16، no. 3 ، pp. 136–144، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/961246/fa