APA:
کپیحقیقی نسب، منیژه، احدی، پری، و حقدادی، الهام. (1399). تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه های اجتماعی. مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(1 )، 22-46. SID. https://sid.ir/paper/961880/fa
Vancouver:
کپیحقیقی نسب منیژه، احدی پری، حقدادی الهام. تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه های اجتماعی. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(1 ):22-46. Available from: https://sid.ir/paper/961880/fa
IEEE:
کپیمنیژه حقیقی نسب، پری احدی، و الهام حقدادی، “تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه های اجتماعی،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 1 ، pp. 22–46، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/961880/fa