APA:
کپیموسوی، سیدمحسن، و امیری عقدایی، سیدفتح اله. (1399). بررسی رفتار مصرف کننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان داده ها. مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(1 )، 160-182. SID. https://sid.ir/paper/961881/fa
Vancouver:
کپیموسوی سیدمحسن، امیری عقدایی سیدفتح اله. بررسی رفتار مصرف کننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان داده ها. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(1 ):160-182. Available from: https://sid.ir/paper/961881/fa
IEEE:
کپیسیدمحسن موسوی، و سیدفتح اله امیری عقدایی، “بررسی رفتار مصرف کننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان داده ها،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 1 ، pp. 160–182، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/961881/fa