APA:
کپیکریم زاده، نسیم، اسماعیل پور، مجید، و بحرینی زاد، منیژه. (1400). تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه های آگاهی, شهرت و اعتماد به برند. کاوش های مدیریت بازرگانی، 13(25 )، 235-260. SID. https://sid.ir/paper/962658/fa
Vancouver:
کپیکریم زاده نسیم، اسماعیل پور مجید، بحرینی زاد منیژه. تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه های آگاهی, شهرت و اعتماد به برند. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1400؛13(25 ):235-260. Available from: https://sid.ir/paper/962658/fa
IEEE:
کپینسیم کریم زاده، مجید اسماعیل پور، و منیژه بحرینی زاد، “تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه های آگاهی, شهرت و اعتماد به برند،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 13، no. 25 ، pp. 235–260، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/962658/fa