APA:
کپیاحمدی، علی، و احمدی، داود. (1400). عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین. مدیریت کسب و کار بین المللی، 4(1 )، 91-110. SID. https://sid.ir/paper/963313/fa
Vancouver:
کپیاحمدی علی، احمدی داود. عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین. مدیریت کسب و کار بین المللی[Internet]. 1400؛4(1 ):91-110. Available from: https://sid.ir/paper/963313/fa
IEEE:
کپیعلی احمدی، و داود احمدی، “عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین،” مدیریت کسب و کار بین المللی، vol. 4، no. 1 ، pp. 91–110، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/963313/fa