APA:
کپیصفرلو، مرصع، مرادی مخلص، حسین، صالحی، وحید، و میرزایی فر، داوود. (1399). اثربخشی الگوی طراحی آموزشی 5E بر خلاقیت و مشارکت اجتماعی کودکان کم توان ذهنی در شبکه های اجتماعی مجازی. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، 20(1 )، 17-30. SID. https://sid.ir/paper/96377/fa
Vancouver:
کپیصفرلو مرصع، مرادی مخلص حسین، صالحی وحید، میرزایی فر داوود. اثربخشی الگوی طراحی آموزشی 5E بر خلاقیت و مشارکت اجتماعی کودکان کم توان ذهنی در شبکه های اجتماعی مجازی. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)[Internet]. 1399؛20(1 ):17-30. Available from: https://sid.ir/paper/96377/fa
IEEE:
کپیمرصع صفرلو، حسین مرادی مخلص، وحید صالحی، و داوود میرزایی فر، “اثربخشی الگوی طراحی آموزشی 5E بر خلاقیت و مشارکت اجتماعی کودکان کم توان ذهنی در شبکه های اجتماعی مجازی،” کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، vol. 20، no. 1 ، pp. 17–30، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/96377/fa