APA:
کپیکریمی، حسن، صبوری، غفور، قاسمی، اعظم، و نعمتی، زهرا. (1398). اثربخشی فعالیت های پیشرفته ادراکی-دیداری فراستیگ بر اصلاح خواندن دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری نارساخوان: یک مطالعه تک آزمودنی. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، 19(3 )، 115-128. SID. https://sid.ir/paper/96438/fa
Vancouver:
کپیکریمی حسن، صبوری غفور، قاسمی اعظم، نعمتی زهرا. اثربخشی فعالیت های پیشرفته ادراکی-دیداری فراستیگ بر اصلاح خواندن دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری نارساخوان: یک مطالعه تک آزمودنی. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)[Internet]. 1398؛19(3 ):115-128. Available from: https://sid.ir/paper/96438/fa
IEEE:
کپیحسن کریمی، غفور صبوری، اعظم قاسمی، و زهرا نعمتی، “اثربخشی فعالیت های پیشرفته ادراکی-دیداری فراستیگ بر اصلاح خواندن دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری نارساخوان: یک مطالعه تک آزمودنی،” کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، vol. 19، no. 3 ، pp. 115–128، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/96438/fa