APA:
کپیادیب سرشکی، نرگس، پورمحمدرضای تجریشی، معصومه، و میرزمانی بافقی، سیدمحمود. (1386). تاثیر برنامه آماده سازی بر میزان پذیرش دانش آموزان عادی نسبت به دانش آموزان واجد اختلال حسی- حرکتی در مدارس فراگیر و عادی. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، 7(3 (پیاپی 25))، 247-264. SID. https://sid.ir/paper/96462/fa
Vancouver:
کپیادیب سرشکی نرگس، پورمحمدرضای تجریشی معصومه، میرزمانی بافقی سیدمحمود. تاثیر برنامه آماده سازی بر میزان پذیرش دانش آموزان عادی نسبت به دانش آموزان واجد اختلال حسی- حرکتی در مدارس فراگیر و عادی. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)[Internet]. 1386؛7(3 (پیاپی 25)):247-264. Available from: https://sid.ir/paper/96462/fa
IEEE:
کپینرگس ادیب سرشکی، معصومه پورمحمدرضای تجریشی، و سیدمحمود میرزمانی بافقی، “تاثیر برنامه آماده سازی بر میزان پذیرش دانش آموزان عادی نسبت به دانش آموزان واجد اختلال حسی- حرکتی در مدارس فراگیر و عادی،” کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، vol. 7، no. 3 (پیاپی 25)، pp. 247–264، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/96462/fa