APA:
کپیکریمی بحرآسمانی، ارسلان، چرامی، مریم، شریفی، طیبه، و غضنفری، احمد. (1400). مقایسه اثربخشی مداخله حافظه فعال و یکپارچگی حسی-حرکتی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی. توانمند سازی کودکان استثنایی، 12(1 )، 49-61. SID. https://sid.ir/paper/964742/fa
Vancouver:
کپیکریمی بحرآسمانی ارسلان، چرامی مریم، شریفی طیبه، غضنفری احمد. مقایسه اثربخشی مداخله حافظه فعال و یکپارچگی حسی-حرکتی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1400؛12(1 ):49-61. Available from: https://sid.ir/paper/964742/fa
IEEE:
کپیارسلان کریمی بحرآسمانی، مریم چرامی، طیبه شریفی، و احمد غضنفری، “مقایسه اثربخشی مداخله حافظه فعال و یکپارچگی حسی-حرکتی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 12، no. 1 ، pp. 49–61، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/964742/fa