مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

285
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

538
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

کاربرد روش بهترین بدترین فاصله ای، در بازاریابی هنر: رتبه بندی روش های تبلیغات اینترنتی تئاتر

صفحات

 صفحه شروع 748 | صفحه پایان 773

چکیده

 هدف: هدف پژوهش حاضر, شناسایی روش های تبلیغات اینترنتی تیاتر و اولویت بندی آنها با استفاده از روش بهترین بدترین فاصله ای است. این روش, یکی از روش های نوین در تصمیم گیری چندمعیاره است. روش: پژوهش حاضر با در پیش گرفتن رویکرد ترکیبی اکتشافی طی دو مرحله اجرا شده است. مرحله نخست با استفاده از روش پژوهش کیفی و رویکردهای مطالعه موردی, تحلیل محتوای کیفی و انجام مصاحبه های نیمه ساختاریافته با 14 خبره حوزه بازاریابی و تیاتر انجام شد. در مرحله دوم, روش های شناسایی شده با استفاده از پرسش نامه های بهترین بدترین فاصله ای و به کمک نرم افزارهای Lingo و Excel اولویت بندی شدند. یافته ها: یافته های پژوهش, حاکی از شناسایی روش هایی برای تبلیغات اینترنتی تیاتر است. این روش ها عبارت اند از: تبلیغات عادی در صفحات وب, خبرسازی, تبلیغات گام به گام, تبلیغات در شبکه های اجتماعی محبوب, اپ مارکتینگ, بازاریابی ایمیلی, تبلیغات دهان به دهان اینترنتی, بازاریابی وسوسه ای, بازاریابی پارتیزنی اینترنتی و بازاریابی وارونه. اولویت بندی این روش ها در بخش کمی, نشان داد که تبلیغات در شبکه های اجتماعی محبوب, مهم ترین و بازاریابی ایمیلی کم اهمیت ترین روش از روش های شناسایی شده است. نتیجه گیری: نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان داد که از بین روش های شناسایی شده برای تبلیغات اینترنتی تیاتر, تبلیغات در شبکه های اجتماعی محبوب, مهم ترین روش است. از آنجا که دستیابی به نتایج کارا در تبلیغات تیاتر, در گرو انتخاب بهترین روش هاست, موسسه های هنری و گروه های تیاتر باید در برنامه تبلیغات خود, به اولویت و اهمیت به کارگیری روش های اشاره شده در پژوهش توجه کنند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ولی زاده، مژده، شیرخدایی، میثم، و فلاح لاجیمی، حمیدرضا. (1399). کاربرد روش بهترین بدترین فاصله ای, در بازاریابی هنر: رتبه بندی روش های تبلیغات اینترنتی تئاتر. مدیریت بازرگانی، 12(3 )، 748-773. SID. https://sid.ir/paper/965007/fa

    Vancouver: کپی

    ولی زاده مژده، شیرخدایی میثم، فلاح لاجیمی حمیدرضا. کاربرد روش بهترین بدترین فاصله ای, در بازاریابی هنر: رتبه بندی روش های تبلیغات اینترنتی تئاتر. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1399؛12(3 ):748-773. Available from: https://sid.ir/paper/965007/fa

    IEEE: کپی

    مژده ولی زاده، میثم شیرخدایی، و حمیدرضا فلاح لاجیمی، “کاربرد روش بهترین بدترین فاصله ای, در بازاریابی هنر: رتبه بندی روش های تبلیغات اینترنتی تئاتر،” مدیریت بازرگانی، vol. 12، no. 3 ، pp. 748–773، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/965007/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button