APA:
کپیعابدی، حجت، فاطمی جهرمی، سیدابوالقاسم، و عنانی سراب، محمدرضا. (1399). بررسی تاثیر تطبیق سبک یادگیری شناختی با بازخورد اصلاحی نوشتاری متمرکز بر یادگیری حروف تعریف معین و نامعین در زبان انگلیسی. پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی (پژوهش زبان های خارجی)، 10(3 )، 602-617. SID. https://sid.ir/paper/966254/fa
Vancouver:
کپیعابدی حجت، فاطمی جهرمی سیدابوالقاسم، عنانی سراب محمدرضا. بررسی تاثیر تطبیق سبک یادگیری شناختی با بازخورد اصلاحی نوشتاری متمرکز بر یادگیری حروف تعریف معین و نامعین در زبان انگلیسی. پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی (پژوهش زبان های خارجی)[Internet]. 1399؛10(3 ):602-617. Available from: https://sid.ir/paper/966254/fa
IEEE:
کپیحجت عابدی، سیدابوالقاسم فاطمی جهرمی، و محمدرضا عنانی سراب، “بررسی تاثیر تطبیق سبک یادگیری شناختی با بازخورد اصلاحی نوشتاری متمرکز بر یادگیری حروف تعریف معین و نامعین در زبان انگلیسی،” پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی (پژوهش زبان های خارجی)، vol. 10، no. 3 ، pp. 602–617، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/966254/fa