مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

238
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

185
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین جامعه شناختی رابطه سرمایه اجتماعی و مصرف کالاهای فرهنگی

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 هدف از انجام این تحقیق, بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و مصرف کالاهای فرهنگی می باشد. جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان دانشگاه واحد تهران غرب در سال 1399 می باشدکه از این تعداد با استفاده از کوکران, تعداد 380 نفر از دانشجویان به روش تصادفی به عنوان نمونه آماری انتخاب و مورد بررسی قرار گرفتند. این تحقیق با استفاده از روش پیمایشی با استفاده از تکنیک پرسشنامه محقق ساخته انجام گرفته است. پس از گردآوری داده ها, بر اساس آمارهای توصیفی و استنباطی و با استفاده از نرم افزارSPSS, داده ها مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفته اند. هدف از انجام این تحقیق, بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و مصرف کالاهای فرهنگی می باشد. یافته های نشان می دهند که حاصل شده به این صورت است که بین متغیرهای طبقه اجتماعی-اقتصادی, اعتماد اجتماعی, مشارکت اجتماعی, تعامل اجتماعی, عضویت در گروه های اجتماعی و در نهایت سرمایه اجتماعی دانشجویان با مصرف فرهنگی آنها رابطه معناداری وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فتحی، سروش، و علیخانی، احسان. (1400). تبیین جامعه شناختی رابطه سرمایه اجتماعی و مصرف کالاهای فرهنگی. صیانت فرهنگی و سرمایه اجتماعی، 1(1 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/967712/fa

    Vancouver: کپی

    فتحی سروش، علیخانی احسان. تبیین جامعه شناختی رابطه سرمایه اجتماعی و مصرف کالاهای فرهنگی. صیانت فرهنگی و سرمایه اجتماعی[Internet]. 1400؛1(1 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/967712/fa

    IEEE: کپی

    سروش فتحی، و احسان علیخانی، “تبیین جامعه شناختی رابطه سرمایه اجتماعی و مصرف کالاهای فرهنگی،” صیانت فرهنگی و سرمایه اجتماعی، vol. 1، no. 1 ، pp. 0–0، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/967712/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button