APA:
کپیعاشوری، جمال. (1395). اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی (تمرکز, طرح ریزی و حافظه فعال) دانش آموزان دختر ابتدایی مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی. علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، 23(150)، 57-66. SID. https://sid.ir/paper/9861/fa
Vancouver:
کپیعاشوری جمال. اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی (تمرکز, طرح ریزی و حافظه فعال) دانش آموزان دختر ابتدایی مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی. علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)[Internet]. 1395؛23(150):57-66. Available from: https://sid.ir/paper/9861/fa
IEEE:
کپیجمال عاشوری، “اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی (تمرکز, طرح ریزی و حافظه فعال) دانش آموزان دختر ابتدایی مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی،” علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، vol. 23، no. 150، pp. 57–66، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/9861/fa