مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

167
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

125
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

چگونه بی علاقگی و بی توجهی محمد (فراگیر پایه چهارم) نسبت به مدرسه و انجام تکالیفش رفع شد؟

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف از این اقدام پژوهی هدایت و رفع مشکل دانش آموز پایه چهارم دبستان شهر مشهد در ارتباط با مدرسه و حل تکالیف وی بود. روش: استفاده از پرسشنامه ارتباط با مدرسه (SQC) و مشاوره گرفتن از روانشناس یافته ها: براساس نتایج حاصل از پرسشنامه و گفت و گو با خود او و والدین به مشکلات دانش آموز پی برده شد و در جهت رفع آن اقدامات لازم به کار رفت. . نتیجه گیری: بر اساس یافته های پژوهش می توان با استفاده از تکنیک های درمان شناختی-رفتاری (CBT), حل تعارضات درون خانوادگی و بهتر شدن روابط معلم-دانش آموزی فضای بهتری را برای درس خواندن و حل تکالیف دانش آموزان فراهم آورد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ابراهیمی، نرگس، و پاکبازخسروشاهی، پدرام. (1401). چگونه بی علاقگی و بی توجهی محمد (فراگیر پایه چهارم) نسبت به مدرسه و انجام تکالیفش رفع شد؟. کنفرانس علمی پژوهشی رهیافت های نوین در علوم انسانی ایران. SID. https://sid.ir/paper/992154/fa

    Vancouver: کپی

    ابراهیمی نرگس، پاکبازخسروشاهی پدرام. چگونه بی علاقگی و بی توجهی محمد (فراگیر پایه چهارم) نسبت به مدرسه و انجام تکالیفش رفع شد؟. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/992154/fa

    IEEE: کپی

    نرگس ابراهیمی، و پدرام پاکبازخسروشاهی، “چگونه بی علاقگی و بی توجهی محمد (فراگیر پایه چهارم) نسبت به مدرسه و انجام تکالیفش رفع شد؟،” presented at the کنفرانس علمی پژوهشی رهیافت های نوین در علوم انسانی ایران. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/992154/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button