APA:
کپیفتحیان، محمد، امیری، بابک، و حیدری، حمیدرضا. (1400). بررسی تاثیر نظرات مشتریان تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر رفتار خرید سایر مشتریان. مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)، 37-1(1/1 )، 37-45. SID. https://sid.ir/paper/992421/fa
Vancouver:
کپیفتحیان محمد، امیری بابک، حیدری حمیدرضا. بررسی تاثیر نظرات مشتریان تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر رفتار خرید سایر مشتریان. مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)[Internet]. 1400؛37-1(1/1 ):37-45. Available from: https://sid.ir/paper/992421/fa
IEEE:
کپیمحمد فتحیان، بابک امیری، و حمیدرضا حیدری، “بررسی تاثیر نظرات مشتریان تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر رفتار خرید سایر مشتریان،” مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)، vol. 37-1، no. 1/1 ، pp. 37–45، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/992421/fa