APA:
کپیمهرمحمدی، محمود. (1389). بازشناسی مفهوم و تبیین جایگاه تخیل در برنامه های درسی و آموزش با تاکید بر دوره ابتدایی. مطالعات تربیتی و روان شناسی، 11(1)، 5-20. SID. https://sid.ir/paper/99368/fa
Vancouver:
کپیمهرمحمدی محمود. بازشناسی مفهوم و تبیین جایگاه تخیل در برنامه های درسی و آموزش با تاکید بر دوره ابتدایی. مطالعات تربیتی و روان شناسی[Internet]. 1389؛11(1):5-20. Available from: https://sid.ir/paper/99368/fa
IEEE:
کپیمحمود مهرمحمدی، “بازشناسی مفهوم و تبیین جایگاه تخیل در برنامه های درسی و آموزش با تاکید بر دوره ابتدایی،” مطالعات تربیتی و روان شناسی، vol. 11، no. 1، pp. 5–20، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/99368/fa