APA:
کپیرضوی مطلق، سیدفرخ، نادری، فرح، مرعشیان، فاطمه سادات، و زرگرشیرازی، فریبا. (1401). مدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی, انعطاف پذیری خانواده, حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانش آموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز. روشها و مدلهای روان شناختی، 13(47 )، 143-160. SID. https://sid.ir/paper/999588/fa
Vancouver:
کپیرضوی مطلق سیدفرخ، نادری فرح، مرعشیان فاطمه سادات، زرگرشیرازی فریبا. مدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی, انعطاف پذیری خانواده, حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانش آموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز. روشها و مدلهای روان شناختی[Internet]. 1401؛13(47 ):143-160. Available from: https://sid.ir/paper/999588/fa
IEEE:
کپیسیدفرخ رضوی مطلق، فرح نادری، فاطمه سادات مرعشیان، و فریبا زرگرشیرازی، “مدل ساختاری رابطه معنای تحصیلی, انعطاف پذیری خانواده, حمایت تحصیلی و ادراک از محیط کلاس با پایستگی تحصیلی با نقش میانجی شکفتگی تحصیلی در دانش آموزان دختر پایه دوازدهم شهر شیراز،” روشها و مدلهای روان شناختی، vol. 13، no. 47 ، pp. 143–160، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/999588/fa