APA:
کپیایزان، محسن، قادری، مصطفی، و شیربگی، ناصر. (1399). تحلیل روایت نگارانه ی ادراک و تجربه زیسته راهبران آموزشی از اجرای الگوهای نظارت آموزشی معلم-محور در مدارس ابتدایی: تدوین و اعتباریابی الگوی بومی. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 11(4 (پیاپی 44) )، 211-236. SID. https://sid.ir/paper/999965/fa
Vancouver:
کپیایزان محسن، قادری مصطفی، شیربگی ناصر. تحلیل روایت نگارانه ی ادراک و تجربه زیسته راهبران آموزشی از اجرای الگوهای نظارت آموزشی معلم-محور در مدارس ابتدایی: تدوین و اعتباریابی الگوی بومی. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی[Internet]. 1399؛11(4 (پیاپی 44) ):211-236. Available from: https://sid.ir/paper/999965/fa
IEEE:
کپیمحسن ایزان، مصطفی قادری، و ناصر شیربگی، “تحلیل روایت نگارانه ی ادراک و تجربه زیسته راهبران آموزشی از اجرای الگوهای نظارت آموزشی معلم-محور در مدارس ابتدایی: تدوین و اعتباریابی الگوی بومی،” رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، vol. 11، no. 4 (پیاپی 44) ، pp. 211–236، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/999965/fa