در این کارگاه مباحثی همچون با آشنایی پایگاه های معتبر بین المللی ، آشنایی با ISI , SCOPUS، آشنایی با شناسایی نشریات معتبر، آشنایی با نحوه جستجو، آشنایی با ترفندهای جستجو مطرح میگردد
پایگـاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی
تاریخ: 1399/06/24
بازدید: 9949
زمان مطالعه: 5 دقیقه / لینک کوتاه:
کلیدواژگان: excel | اکسل | Random | سطر تصادفی
معمولا پژوهشگران نیاز به انتخاب سطر رندم دارند. در این پست به معرفی انتخاب اعداد رندم در اکسل خواهیم پرداخت.
ستون جدیدی در اکسل insert کنید.
فرمول را در اکسل paste کنید:
دبل کلیک کنید
ستون را سرت کنید و مقدار مورد نیاز را کپی کنید.
فیلم آموزشی Excel (مقدماتی)
در صورت نیاز ویدئو را ملاحظه کنید.
برای دریافت آخرینهای بلاگ و کارگاههای مرکز اطلاعات علمی در خبرنامه عضو شوید.
منبع: https://www.ablebits.com/office-addins-blog/2018/01/31/excel-random-selection-random-sample/
پست های مرتبط
تاریخ: 1400/06/10
بازدید: 40015
1400
زمان مطالعه: 5 دقیقه دقیقه
در این پست یاد می گیریم که چگونه عنوان فصل پایان نامه یا کتاب خود را به صورت خودکار به سربرگ یا header در ورد اضافه کنیم
@ins
تاریخ: 1400/12/28
بازدید: 44376
نرم افزار اندنوت ، نرم افزاری است که برای مدیریت منابع علمی به کار می رود . یکی از امکانات نرم افزار اندنوت ، ارجاع دهی در ورد است .
تاریخ: 1398/10/11
بازدید: 5758
1398
دریافت کد نویسنده بدون نیاز به دسترسی اسکوپوس
تاریخ: 1401/08/22
بازدید: 2769
1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زوترو یا زوتیرو یا Zotero، یکی از نرم افزارهای رایگان مدیریت منابع است.
تاریخ: 1400/11/17
بازدید: 20981
برای اینکه شیوه ارجاعی خود را به راحتی تغییر دهید نیاز دارید که استایل آن را دریافت کنید و در نرم افزار اندنوت نصب کنید .
تاریخ: 1400/05/23
بازدید: 46903
جدول را با تمام محتویات سند MS Word حذف کنید
تاریخ: 1401/08/25
بازدید: 3129
زوترو ، ابزار سادهای است که به شما کمک میکند تا به جمع آوری، سازماندهی، استناد منابع خود بپردازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.
تاریخ: 1400/08/01
بازدید: 7710
پس از تغییر اسناد علمی مثل پایان نامه، کتاب یا مقاله نیاز دارید که این تغییرات را به استاد راهنما یا داور نشان دهید. در ورد word قسمتی به نام tracked changes وجود دارد که با استفاده از آن می توانید تغییرات انجام شده در سندتان را نشان دهید .
تاریخ: 1400/06/21
بازدید: 42925
در نگارش اسناد طولانی معمولا ساختار سلسله مراتبی برای آن ایجاد می کنیم.برای حفظ ساختار سلسله مراتبی ساخته شده ورد در فایل پی دی اف لازم است چند کار انجام دهید. این پست به شما کمک می کند.
تاریخ: 1400/06/16
بازدید: 17700
اصول نگارش پایان نامه, چگونه توضیحات مربوط به اشکال را راست چین بنویسیم, آموزش ورد