در این کارگاه مباحثی همچون با آشنایی پایگاه های معتبر بین المللی ، آشنایی با ISI , SCOPUS، آشنایی با شناسایی نشریات معتبر، آشنایی با نحوه جستجو، آشنایی با ترفندهای جستجو مطرح میگردد
پایگـاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی
تاریخ: 1400/06/10
بازدید: 37365
زمان مطالعه: 5 دقیقه / لینک کوتاه:
کلیدواژگان: آموزش ورد | فصل بندی پایان نامه | قرار دادن هدر | گذاشتن سربرگ در هدر
وارد کردن هدر در ورد با عنوان متفاوت برای هر صفحه, هدر و فوتر مجزا برای هر فصل در ورد, سربرگ متفاوت فصل ها در ورد
آیا سعی کردید که عنوان فصل سند خود را در سربرگ یا header قرار دهید؟ در حالی که فصلهای متفاوتی دارید و نیاز دارید تا عنوان مربوط به هر سربرگ (header) تغییر کند. با استفاده از StyleRef می توانید این کار را انجام دهید. برای اضافه کردن خودکار عنوان سربرگ (header) ابتدا باید استایل هر فصل را تعریف کنید.
دوره آموزشی ورد برای پژوهشگران
برقراری پیوند میان ارجاعات درون متنی و آخر متن با استفاده از اندنوت
در صورت نیاز به فیلم مراجعه کنید.
پست های مرتبط
تاریخ: 1401/08/25
بازدید: 2713
1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زوترو ، ابزار سادهای است که به شما کمک میکند تا به جمع آوری، سازماندهی، استناد منابع خود بپردازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.
@ins
تاریخ: 1399/06/24
بازدید: 9722
1399
زمان مطالعه: 5 دقیقه دقیقه
انتخاب سطر رندم
تاریخ: 1398/10/11
بازدید: 5687
1398
دریافت کد نویسنده بدون نیاز به دسترسی اسکوپوس
تاریخ: 1400/01/24
بازدید: 22790
1400
آشنایی با اندنوت
تاریخ: 1400/06/15
بازدید: 19448
زمانی نیاز دارید در نرم افزار ورد شرح نمودارها، جدول ها، شکل ها، عکس ها را به این صورت بنویسید: جدول 2_فصل اول. برای انجام این کار به چند قدم نیاز دارید که این پست به شما آموزش می دهد.
تاریخ: 1400/06/21
بازدید: 39693
در نگارش اسناد طولانی معمولا ساختار سلسله مراتبی برای آن ایجاد می کنیم.برای حفظ ساختار سلسله مراتبی ساخته شده ورد در فایل پی دی اف لازم است چند کار انجام دهید. این پست به شما کمک می کند.
تاریخ: 1400/05/23
بازدید: 42235
جدول را با تمام محتویات سند MS Word حذف کنید
تاریخ: 1401/03/22
بازدید: 9124
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برداشتن لینک در ورد
تاریخ: 1400/06/16
بازدید: 16362
اصول نگارش پایان نامه, چگونه توضیحات مربوط به اشکال را راست چین بنویسیم, آموزش ورد
تاریخ: 1400/08/01
بازدید: 7211
پس از تغییر اسناد علمی مثل پایان نامه، کتاب یا مقاله نیاز دارید که این تغییرات را به استاد راهنما یا داور نشان دهید. در ورد word قسمتی به نام tracked changes وجود دارد که با استفاده از آن می توانید تغییرات انجام شده در سندتان را نشان دهید .