ایدههای عالی برای تبلیغات در اینستاگرام باعث دیده شدن برند یا صفحه شما میشود. اما فقط ارسال عکس و فیلم کافی نیست! شما باید به فالوهای خود محتوایی منحصر به فرد ارائه دهید که آنها در هیچجای دیگری به آن دسترسی نداشته باشند. این کار تا حدودی میتواند سخت باشد چرا که روزانه در اینستاگرام روزانه بیش از 95 میلیون عکس و ویدئو اشتراکگذاری میشود. بنابریان شما باید بدانید که هر روز در اینستاگرام چه چیزهایی به اشتراک بگذارید تا مخاطبان شما را جذب کند. ما در این مقاله لیستی از ایدههای خلاقانه و جذاب در اختیار شما میگذاریم تا هر زمان که نیاز داشتید برای طراحی صفحه اینستاگرام خود از آن الهام بگیرید.
از کاربران خود سؤال بپرسید!
پرسیدن سؤال فرصتهایی را ایجاد میکند تا کاربران شما تقریباً در هر موضوعی افکار یا ایدههای خود را با شما به اشتراک بگذارند و صفحه اینستاگرام شما دیده شود. همچنین این ایدهها میتوانند به شما کمک کند تا آینده محتوای بهتری ارائه دهید.
به عنوان مثال اگر در اینستاگرام یک کسب و کار مربیگری و تناسب اندام دارید میتوانید از دنبال کنندگان خود بپرسید "در باشگاه با چه چیزی مبارزه میکنید؟" پاسخهایی که فالورهای شما به شما میدهند به شما کمک میکند تا بتوانید تعداد زیادی محتوای منحصر به فرد در پستهای اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.
آموزش
یک بازارباب عالی در فضای مجازی و اینستاگرام، به بینندگان و خوانندگان خود محتوایی ارزشمند ارائه میدهد. به همین دلیل آموزش میتواند در رسانههای اجتماعی همچون اینستاگرام مخاطبان زیادی برای شما به همراه داشته باشد. پستهای اینستاگرام میتوانند درباره هر موضوعی با کمترین زمان نکات زیادی را ارائه دهند. شما میتوانید با توجه به برند یا بیزینس خود در صفحه اینستاگرام به فالورها نکاتی را آموزش دهید. آموزشهای مختلفی را تصور کنید که مخاطبان هدف شما دوست خواهند داشت!
به پشت صحنه برو!
برای اینکه بتوانید مخاطبان بیشتری در اینستاگرام خود جذب کنید فقط به آنها نشان دهید در دفتر، محل کار، خانه و یا هر برند دیگری که دارید چه میگذرد. با نشان دادن اینکه در پشت صحنه چه میگذرد به آن ها کمک میکنید تا از نظر احساسی خودشان را در برند، شرکت و یا زندگی شما سرمایهگذاری کنند. فقط از یک دسته چهره خواب آلود در یک جلسه وحشتناک 10 صبح شنبه عکس نگیرید!
سعی کنید جنبه سرگرم کننده کار خود را نشان دهید. به اطراف محل کار یا زندگی خود نگاه بیندازید. از خود بپرسید "چگونه میتوانم این محل را به دنبال کنندگانم نشان دهم؟ "
از من هر چیزی بپرس!
این روش یک فرصت عالی برای تعامل مستقیم با فالورهای خود است. همچنین میتواند راهی برای به اشتراک گذاشتن راهبردهایی در مورد هر موضعی مرتبط با برند شما باشد.
این کار بسیار ساده است. شما میتوانید در قالب پست یا استوری در اینستاگرام از فالورهای خود درخواست کنید که از شما سؤال بپرسند و شروع به پاسخ دادن به آنها کنید. این در حالی است که فالورهای شما میتوانند هر چیزی بپرسند و خوشبختانه شما مجبور نیستید به همه سؤالات آنها پاسخ دهید. این ایده برای کسانی که در اینستاگرام شناخته شده هستند و یا میخواهند بیشتر شناخته شوند بسیار عالی است.
با یک پیشگام در صنعت مصاحبه کنید!
با توجه به برند یا بیزنس خود با یکی از افراد موفق در حوزه کاری خود مصاحبه کنید. به اشتراک گذاشتن بینش یکی از مبتکران و متفکران پیشرو در صنعت شما به دنبال کنندگان شما کمک زیادی میکند و اگر نام بزرگی را در صنعت خود انتخاب کنید، پست اینستاگرام
میتواند فالوورهای جدیدی جذب کند و تعامل بیشتری ایجاد کند. شما نیاز نیست با این فرد حتما در مقابل دوربین مصاحبه کنید. میتوانید یک پادکست از مصاحبه با این فرد داشته باشید و از او بخواهید یکی از تجارب خود را در زمینه شغلی شما بیان کند تا شما آن را در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.
ترندها را دنبال کنید!
ترندها، الگوهای رفتاری یا چالشها راههای عالی برای تزریق سرگرمی و ارتباط با برند شما در صفحه اینستاگرام هستند. البته باید از زیادهروی و مواردی که به برند شما آسیب میرساند خود داری کنید.
محتوای تولید شده توسط مخاطبان را به اشتراک بگذارید!
یک راه مطمئن برای جلب مشارکت فالورها و در عین حال قدردانی از آنها، اشتراکگذاری محتوایی است که خودشان ساختهاند به خصوص اگر پروژههایی را که با استفاده از محصول شما به پایان رساندهاند به نمایش بگذارند. این کار یک راه فوقالعاده و آسان برای ایجاد محتوا برای صفحه برند شما در اینستاگرام است. اگر میخواهید فالوورهای خود را افزایش دهید میتوانید از خدمات خرید فالوور اینستاگرام ارزان سایت فالوور پرو استنفاده کنید
از هشتگهای روزانه استفاده کنید!
هشتگهای روزانه هشتگهایی هستند که به روزهای خاصی از هفته اختصاص داده شدهاند و راه بسیار خوبی برای ایجاد تعامل با فالوورهای شما هستند. هشتگها ایدههای عظیمی از محتوای اینستاگرام را ارائه میدهند که میتوانید از آنها استفاده کنید. هربار که با استفاده از هشتگ پست میگذارید، این فرصت را دارید که از این روند استفاده کنید و صفحه اینستاگرام را به روی مخاطبان بیشتری باز کنید.
اشتباهات خود را به اشتراک بگذارید!
انسانها کامل نیستند از اعتراف به شکست ابایی نداشته باشید. البته توجه داشته باشید نیاز نیست شکایتی که از شرکت شما شده یا تماس یک شخصی که سفارش او خراب شده را به اشتراک بگذارید به جای آن اشتباهات یا اتفاقات سادهای که ممکن است برای هرکسی پیش بیاید را نمایش دهید و سپس نشان دهید که چگونه آن را درست کردهاید. به این صورت میتوانید اعتماد فالورهای خود را جلب کنید و در عین حال برند خود را حفظ کنید.
فعالیتهای خود را نشان دهید!
این یک راه عالیست برای نشان دادن شما در حالی که سخت مشغول کار کردن هستید تا کیفیت محصول یا برند خود را ارتقاء دهید و برای ارائه خدمات عالی تلاش میکنید. شما میتوانید از کارمندان که سخت مشغول کار هستند، از مشتریان فروشگاه و یا از مراجعین خود عکس یا فیلم کوتاه به اشتراک بگذارید.
یکی از راه دیگر برای جذب فالور یا مخاطب در اینستاگرام این است که نشان دهید یک فرد سرشناس یا اینفلوئنسر از برند یا خدمات شما استفاده میکند ویا حتی میتوانید نشان دهید که با این فرد ارتباط دوستانه یا نزدیکی دارید. این کار باعث میشود تا صفحه شما توسط دنبال کنندگان آن شخص نیز دیده شود و تعداد بیشتری به مخاطبان شما اضافه شود.
راه دیگری برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام این است که در سایر شیکههای اجتماعی، صفحه اینستاگرام خود را نشان دید و یا لینک آن را به اشتراک بگذارید.