در این کارگاه مباحثی همچون با آشنایی پایگاه های معتبر بین المللی ، آشنایی با ISI , SCOPUS، آشنایی با شناسایی نشریات معتبر، آشنایی با نحوه جستجو، آشنایی با ترفندهای جستجو مطرح میگردد
پایگـاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی
تاریخ: 1400/12/28
بازدید: 41851
زمان مطالعه: 5 دقیقه / لینک کوتاه:
کلیدواژگان: آموزش | مرکز اطلاعات علمی | مقاله
مراحل اضافه کردن تب اندنوت در ورد
نرم افزار اندنوت ، نرم افزاری است که برای مدیریت منابع علمی به کار می رود . یکی از امکانات نرم افزار اندنوت ، ارجاع دهی در ورد است . می توانید ارجاعات مورد نظر خود را به راحتی با استفاده از نرم افزار اندنوت وارد کنید . بعد از نصب نرم افزار اندنوت ، معمولا تب اندنوت به صورت خودکار به ورد اضافه می شود . اما اگر تب اندنوت را در ورد دیده نشد برای اضافه شدن آن مراحل زیر را انجام دهید :
• بعد از باز کردن نرم افزار ورد ، روی File کلیک کنید .
• روی گزینه option کلیک کنید.
• روی تب add ins کلیک کنید .
• از این قسمت ، endnote را انتخاب کنید .
• از قسمت manage ، روی go کلیک کنید .
• تیک گزینه endnote را فعال کنید و سپس روی ok کلیک کنید .
به این ترتیب تب اندنوت به ورد اضافه می شود .
برای دریافت آخرینهای بلاگ و کارگاههای مرکز اطلاعات علمی در خبرنامه عضو شوید.
فیلم اضافه کردن تب اندنوت در ورد
پست های مرتبط
تاریخ: 1398/10/11
بازدید: 5716
1398
زمان مطالعه: 5 دقیقه دقیقه
دریافت کد نویسنده بدون نیاز به دسترسی اسکوپوس
@ins
تاریخ: 1400/06/15
بازدید: 20036
1400
زمانی نیاز دارید در نرم افزار ورد شرح نمودارها، جدول ها، شکل ها، عکس ها را به این صورت بنویسید: جدول 2_فصل اول. برای انجام این کار به چند قدم نیاز دارید که این پست به شما آموزش می دهد.
تاریخ: 1400/06/10
بازدید: 38435
در این پست یاد می گیریم که چگونه عنوان فصل پایان نامه یا کتاب خود را به صورت خودکار به سربرگ یا header در ورد اضافه کنیم
تاریخ: 1400/01/24
بازدید: 23282
آشنایی با اندنوت
تاریخ: 1401/08/22
بازدید: 2557
1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زوترو یا زوتیرو یا Zotero، یکی از نرم افزارهای رایگان مدیریت منابع است.
تاریخ: 1400/08/01
بازدید: 7397
پس از تغییر اسناد علمی مثل پایان نامه، کتاب یا مقاله نیاز دارید که این تغییرات را به استاد راهنما یا داور نشان دهید. در ورد word قسمتی به نام tracked changes وجود دارد که با استفاده از آن می توانید تغییرات انجام شده در سندتان را نشان دهید .
تاریخ: 1401/08/23
بازدید: 5895
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بعد از اینکه محقق، مقاله را برای پذیرش به مجله ارسال کرد، اولین موردی که توسط سردبیر بررسی میشود، شکل صحیح ارجاع دهی است.
تاریخ: 1400/06/21
بازدید: 40876
در نگارش اسناد طولانی معمولا ساختار سلسله مراتبی برای آن ایجاد می کنیم.برای حفظ ساختار سلسله مراتبی ساخته شده ورد در فایل پی دی اف لازم است چند کار انجام دهید. این پست به شما کمک می کند.
تاریخ: 1401/08/25
بازدید: 2858
زوترو ، ابزار سادهای است که به شما کمک میکند تا به جمع آوری، سازماندهی، استناد منابع خود بپردازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.
تاریخ: 1400/05/23
بازدید: 43759
جدول را با تمام محتویات سند MS Word حذف کنید