بازاریابی و تبلیغات از مهمترین اصول در افزایش فروش محسوب میشوند که هر کسبوکاری برای ادامه حیات و بقا خود نیازمند بکارگیری روشهای بهتر در این زمینه است. اما اگر به تازگی وارد دنیای کسب و کار شدهاید؛ باید بدانید در این دوران کمتر کسی از روشهایی سنتی و کمبازده برای تبلیغ مانند درج آگهی در روزنامه و بنر در سطح شهر استفاده میکند.
کسب و کارها در این دوران به دنبال معرفی و فروش محصولات خود در کمترین زمان ممکن هستند. در این میان رپورتاژ آگهی میتواند از روشهای تبلیغاتی مؤثر باشد. سایتهای مختلفی مانند تسمینو در حوزه ارائه رپورتاژ فعالیت میکنند. بنابراین اگر به دنبال تبلیغات کمهزینه هستید و قصد دارید از تمامی رمز و رازهای موجود در زمینه تبلیغات به شکل رپورتاژ آگاه شوید؛ کافی است در ادامه مقاله با ما همراه باشید.
ویژگیهای بهترین سایت رپورتاژ آگهی
همانطور که میدانید رپورتاژ آگهی از بازدهی نسبتاً بالایی نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی برخوردار است؛ اما این موضوع به شکل ویژهای به کیفیت سایت ارائه دهنده بستگی دارد. همه ما میدانیم سایتهای بسیار زیادی در این حوزه فعالیت میکنند اما لازم است برای صرفهجویی در هزینهها و همچنین بالابردن کیفیت رپورتاژ، سراغ سایتهایی بروید که از نظر قیمت نیز مناسب باشند.
همچنین در نظر داشته باشید؛ رپورتاژ آگهی نقش بسزایی در دیده شدن برند و کسب و کار خواهد داشت؛ بنابراین بهتر است؛ متنی برای رپورتاژ انتخاب کنید که کپی نباشد؛ زیرا کپی بودن متن رپورتاژ آگهی مشکلاتی را برای سئو سایت ایجاد خواهد کرد که اعتبار سایت را نیز خدشهدار میکند. از طرفی متن رپورتاژ باید جذاب و گیرا باشد تا ذهن مخاطب را به خود درگیر کند.
لازم است بدانید وجود تصاویر نیز نقش اساسی در جذابیت ریپوتاژ آگهی و در نتیجه ترغیب مشتریان به خرید رپورتاژ آگهی قوی میکند. اگر سعی شود در میان هر 100 کلمه از یک تصویر استفاده شود به جذابیت آن رپورتاژ افزوده خواهد شد.
توصیه هایی برای انتخاب سایت برتر رپورتاژ آگهی
پیش از انتخاب سایت، برای سفارش آگهی خود لازم است؛ نکاتی را در نظر بگیرید. در صورتی که سایت میزبان دارای حداقل سه ویژگی ذکر شده در بخش زیر نباشد؛ عملاً کمکی به بازدهی رپورتاژ شما نخواهد کرد. موارد زیر را میتوان به عنوان توصیهای برای انتخاب سایت مناسب در نظر گرفت:
- بررسی میزان بازدیدهای سایت
- بررسی ارتباط میان سایت میزبان و کسب وکار
- بررسی هماهنگی میان لحن سایت انتشار دهنده و مخاطبان هدف
- وجود تناسب میان بازدهی و نرخ تبدیل سایت میزبان نسبت به هزینههای پرداخت شده
چگونگی عملکرد رپورتاژ آگهی
هر محصول و خدماتی که ارائه میشوند؛ براساس نیازهای جامع به وجود آمده است. بنابراین آنچه به عنوان محتوا در مقاله نیز قرار میگیرد؛ باید بر این اساس نگارش شود. در ارائه مقاله رپورتاژی نیازهای جامعه و نحوه مرتفع کردن آن با معرفی محصول صورت میگیرد. بعد از انجام این کار محتوای ایجاد شده در سایتهای پربازدید قرار گرفته و به این شکل محصولات برند به دیگران معرفی خواهد شد.
در محتوای رپورتاژ لینکهایی به عنوان ورودی سایت هدف قرار داده میشود تا بازدیدکنندگان به سایت هدایت شوند. این موضوع سبب شده تا علاوه بر افزایش فروش، افزایش بازدید سایت هدف و دریافت بک لینک را نیز مشاهده شود. افزایش بازدید کنندگان سایت و دریافت بک لینک، باعث افزایش رتبه در موتور جستجوی گوگل و اعتبار سایت خواهد شد.
کدام سایتها برای ریپوتاژآگهی مناسب هستند؟
در هنگام خرید رپورتاژ آگهی قوی باید علاوه بر قرار دادن محتوای مناسب، به وب سایت درج کننده رپورتاژ آگهی نیز توجه داشته باشید. به طور مثال سایت ارائه دهنده رپورتاژ آگهی باید دارای تعداد زیادی بازدیدکننده باشد؛ زیرا در غیر این صورت رپورتاژ بازدهی مناسبی دریافت نخواهد کرد. از این رو بهتر است پیش از انتخاب سایت، موارد زیر را در سایت میزبان بررسی کنید:
تعداد بازدید کنندگان هرسایت
هنگامی که قصد دارید رپورتاژ اگهی را در سایتی منتشر کنید؛ سایت منتشر کننده باید از بازدید کننده زیادی برخوردار باشد تا مخاطبان فراوانی را برای وب سایت شما فراهم آورد.
همانطور که میدانید تولید محتوای مؤثر و انتشار آن در سایتهای معتبر، سبب دریافت بک لینک توسط وب سایت شما خواهد شد و این موضوع برای موتورهای جستجو به منزله آن است که سایت شما معتبر بوده و از سوی سایت میزبان معتبر شناخته میشود.
اعتبار و رتبه الکسا سایت
انتخاب وب سایتی معتبر برای رپورتاژ آگهی در بهبود رتبه سئو سایت شما بیتاثیر نخواهد بود. بنابراین سایت میزبان باید دارای ویژگیهایی باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:
- اعتبار سایت میزبان: رپورتاژ نوعی تبلیغ به حساب میآید اما این موضوع دارای اهمیت بسیار ویژهای است که سایت منتشر کننده رپورتاژ سایتی قابل اعتماد باشد. بنابراین بهتر است در زمانی که سایتی را برای انتشار رپورتاژ انتخاب میکنید؛ تأثیرگذاری قابل توجهی در تبلیغات و برندینگ شما داشته باشد.
- رتبه الکسا: به طورکلی رتبه الکسا معیار بینقصی برای رتبهبندی سایت محسوب نمیشود اما این ابزار میتواند با حداقل ویژگیهای خود به شما کمک کند تا تفاوت میان سایت مطرح و غیر مطرح را تشخیص دهید. برای انجام این کار کافی است به آدرس alexa.com/siteinfo وارد شوید و آدرس سایت مدنظر خود را کپی کنید تا اطلاعات و آمار مرتبط در اختیار شما قرار گیرد.
انتخاب سایتی میزبان مرتبط با زمینه فعالیت کسب و کار
لازم است بدانید؛ انتخاب سایت میزبان مناسب، تنها براساس سئو سایت و تعداد بازدیدکنندگان انجام نمیشود. ممکن است برخی از مشاوران کسب و کار یک سایت را برای شما و رپورتاژتان مناسب بدانند که برای محتویاتی با موضوعات دیگر مناسب نباشد؛ بنابراین بهتر است میان محتواهای رپورتاژ شما و موضوع فعالیت سایت باید ارتباطی وجود داشته باشد تا امکان بررسی محتوا و در نهایت بک لینک برای سایت شما افزایش یابد.
دامین آتوریتی در سایت میزبان
آخرین موضوعی که میتوان در بحث انتخاب سایت رپورتاژ آگهی به آن توجه کر؛ دامین آتوریتی سایت میزبان است. این موضوع که بیانگر اعتبار سایت میزبان بوده، نمرهای از یک تا صد را به سایتها میدهد و هرچه این عدد به نمره 100 نزدیکتر باشد؛ نشاندهنده قدرت و اعتبار بالاتر این دامنه است.
خرید رپورتاژ آگهی قوی کمکی کوچک در راستای تبلیغات برند
رپورتاژ آگهی میتواند از بهترین و سودمندترین راههای تبلیغ کسب و کار در دنیای امروزی به حساب آید؛ اگر به موضوعاتی همچون بازدید سایت، نرخ تبدیل، سایت میزبان توجه لازم را داشته باشد. در این مقاله سعی کردیم تا تمام ویژگیهای لازم برای خرید رپورتاژ آگهی قوی را ذکر کنیم تا کسب و کارها توانایی بهرهمندی از آن را داشته باشند. همچنین سایت تسمینو یکی از سایتهای معتبر در این حوزه است که میتوان به آن اشاره کرد.