بلاگ

پایگـاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

چرا برای سئو سایت پزشکی سرمایه‌گذاری کنیم؟


سئو سایت پزشکی بسیار رقابتی حیاتی است. باتوجه‌به اینکه اکثر بیماران فعلی و بالقوه اطلاعات مراقبت­های بهداشتی خود را به‌صورت آنلاین دریافت می­کنند، نمی­توانید تلاش­های بازاریابی دیجیتال را نادیده بگیرید.

چرا برای سئو سایت پزشکی سرمایه‌گذاری کنیم؟

سئو سایت پزشکی

درگذشته، می‌توانستید به صحبت‌های شفاهی و بیمارانتان که با دوستان و خانواده‌تان در مورد عملکرد پزشکی خود صحبت می‌کردند تکیه کنید. این شیوه‌های بازاریابی سنتی، اگرچه امروزه هنوز مفید هستند، اما کار را به‌تنهایی انجام نمی‌دهند.

سئو سایت پزشکی بسیار رقابتی حیاتی است. باتوجه‌به اینکه اکثر بیماران فعلی و بالقوه اطلاعات مراقبت­های بهداشتی خود را به‌صورت آنلاین دریافت می­کنند، نمی­توانید تلاش­های بازاریابی دیجیتال را نادیده بگیرید. اگر این کار را انجام دهید، بیماران احتمالی را به رقبای خود از دست می­دهید. این دلایل کافی است که شمارا قانع کند برای سئو پزشکی سرمایه‌گذاری کنید. در ادامه به مزایا سئو پزشکی و جزئیات آن می­پردازیم.

مزایای سئو سایت پزشکی

بازاریابی برای مطب پزشکی خود زمانی به معنای قراردادن یک تبلیغ در صفحات زرد بود. بااین‌حال، امروزه بیماران بالقوه برای یافتن ارائه‌دهندگان مراقبت­های بهداشتی محلی به موتورهای جستجو روی می­آورند. طبق یک مطالعه، نزدیک به 54 درصد از بیماران بالقوه زیر 35 سال از موتورهای جستجو برای یافتن پزشکان محلی استفاده می­کنند. اهمیت سئو سایت در اینجا نمایان می­شود.

حتی افراد مسن­تر شروع به استفاده از موتورهای جستجو به‌عنوان وسیله­ای برای یافتن ارائه‌دهندگان مراقبت­های بهداشتی محلی کرده­اند، زیرا 27 درصد از افراد بین 55 تا 64 سال هنگام جستجوی یک پزشک از موتور جستجو استفاده می­کنند. سئو شرکتی به شرح زیر است:

 

مزایای سئو سایت پزشکی

افزایش دید

هنگامی‌که بیماران بالقوه به‌صورت آنلاین برای عمل پزشکی شما جستجو می­کنند، باید در رتبه‌بندی موتورهای جستجو بالا ظاهر شود. قرارگرفتن در بالای نتایج موتورهای جستجو، نام شمارا در مقابل بیماران احتمالی قرار می‌دهد. گوگل موتور جستجوی پیشرو در جهان است، بنابراین زمانی که سئو سایت پزشکی شما به‌درستی انجام شود نام برندتان در بالای موتورهای جستجو ظاهر می­شود، تأیید قوی بر اعتبار شما است.

 جستجوگرها به گوگل اعتماد دارند و به‌عنوان محصول جانبی آن، زمانی که به عملکرد شما در بالای صفحه‌نمایش داده می‌شود اعتماد می­کنند. سئو سایت شرکتی می­تواند بازدهی خدمات شمارا چندبرابر کند.

 

بهبود اعتبار

اکثر بیماران بالقوه کلمات کلیدی را که در موتورهای جستجو وارد می­کنند یادداشت می­نمایند. در ذهن بیماران بالقوه، رتبه وب­سایت شما یک رأی اعتماد است. گوگل از الگوریتمی در حال تغییر استفاده می­کند تا مرتبط­ترین نتایج را برای افرادی که به‌صورت آنلاین جستجو می­کنند ارائه دهد. بیش از 200 عامل وجود دارد که به نتایج جستجو کمک می­کند، گوگل همه این عوامل را به‌صورت عمومی منتشر نمی­کند و پزشکان را مجبور می­کند تا بفهمند چه چیزی برای سایت­های پزشکی آن­ها بهتر است.  

 

کاهش هزینه‌های جذب بیمار

جذب بیماران جدید یکی از اهداف سئو سایت پزشکی شما است. بااین‌حال، به‌دست‌آوردن بیماران جدید ممکن است برای شما هزینه بیشتری نسبت به هزینه­ای که بیماران به شما می­پردازند، داشته باشد. با تکنیک‌های مؤثر سئو، می‌توانید بودجه کلی بازاریابی را کاهش دهید، زیرا استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال نسبت به سایر اشکال تبلیغاتی ارزان‌تر هستند.

 این بدان معنی است که شما می­توانید بیماران جدید را بسیار سریع­تر و با هزینه کم­تر وارد کنید. با هزینه‌های بازاریابی کم­تر، انعطاف‌پذیری لازم برای سرمایه‌گذاری در توسعه هدفمند و صرف زمان بیشتری برای ساده‌سازی اهداف خوددارید.

 

مقرون‌به‌صرفه بودن

سئو سایت پزشکی یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین استراتژی‌ها است، زیرا بیماران بالقوه‌ای را هدف قرار می‌دهد که در حال جستجوی آنلاین خدمات مشابه شما هستند. استراتژی‌های سئو پزشکی می‌توانند به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک کنند، برخلاف استراتژی‌های سنتی مانند تماس سرد.

 درحالی‌که تماس سرد یک استراتژی اثبات‌شده است. علاوه بر این، ازآنجایی‌که سئو بیمارانی را هدف قرار می­دهد که در حال حاضر به دنبال خدمات مشابه هستند.

 

بازدهی بالاتر

سئو به عمل پزشکی شما با نرخ بالاتری نسبت به سایر اشکال تبلیغات یا استراتژی­های بازاریابی پاداش می­دهد. این به این دلیل است که سئو سایت پزشکی یک استراتژی بازاریابی درون‌گرا است و به شما امکان می‌دهد تا برای مشتریان واجد شرایطی که به دنبال محصولات و خدمات مشابه شما هستند، بازاریابی کنید.

برای اینکه پیام خود را به مخاطبان هدف خود منتقل کنید، لازم نیست برنامه تلویزیونی موردعلاقه آن­ها را قطع کنید یا فضای گران‌قیمتی را در مجله­ای اشغال کنید که آن­ها در حال خواندن مقاله هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وقتی آن­ها به دنبال اقدامات پزشکی مانند شما هستند، آنلاین شوید.

 درواقع، شما حتی مجبور نیستید مخاطبان هدف خود را متقاعد کنید تا خدمات شمارا امتحان کنند. تنها پیامی که باید منتقل کنید این است که شما تمرین مناسبی برای بازدید آن­ها هستید.

 

تنها کاری که سئو پزشکی انجام نمی­دهد

در اینجا یک چیزی وجود دارد که سئو سایت پزشکی نمی­تواند برای شما انجام دهد، نتایج فوری از افرادی که آماده برنامه­ریزی قرار ملاقات هستند را به شما نمی­دهد.

ایجاد شهرت در موتورهای جستجو به زمان نیاز دارد.  معمولاً چند ماه یا بیشتر. این امر به‌ویژه زمانی صادق است که شما رقبای دارید که مدت‌زمان زیادی بر روی سئوکار می‌کنند و قبلاً برای برخی از اصطلاحات کلیدی شما رتبه‌بندی می‌کنند.

 

خدمات سئو سایت‌ های پزشکی

خدمات سئو سایت‌ های پزشکی

وقتی خدمات سئو سایت پزشکی را تایپ می‌کنید، چندین آژانس را با سرفصل‌های عمومی در صفحه اصلی‌شان خواهید دید. آن­ها خدمات عمومی و ارزش عمومی را ارائه می­دهند.

شما متخصصان پزشکی می­خواهید که بتوانند با ارائه نتایج موردنیاز، ارزشی را برای وب‌سایت پزشکی شما ارائه کنند. به‌عنوان یک پزشک، شما می­خواهید از طریق رتبه‌بندی صفحه اول و تجربه مشتری عالی ارزش کسب کنید. مانند متخصصان مراقبت­های بهداشتی شما که مشغول فعالیت پزشکی خود هستند، یک آژانس SEO پزشکی را پیدا کنید که در دستیابی به اهداف نهایی به شما کمک کند.

 

تفاوت سئو سایت پزشکی با سایت شرکتی

تفاوت سئو سایت پزشکی در مقابل سایت شرکتی اندک است. سئوی شرکتی به شرکت شما کمک می­کند تا از مزایای موتورهای جستجو برای به‌دست‌آوردن ترافیک و درنهایت مشتریان بیشتر استفاده کند.

سئوی شرکتی شاخه­ای از بهینه‌سازی موتورهای جستجو است که به طور خاص برای برندهای بزرگ­تر طراحی‌شده است. سئوی شرکتی بر بهینه‌سازی یک وب‌سایت برای رتبه‌بندی بالا برای کلمات کلیدی مرتبط به‌منظور جذب ترافیک ارگانیک بیشتر از مشتریان بالقوه تمرکز دارد. سئوی شرکتی می­تواند برای کسب‌وکارهایی که به دنبال رشد حضور آنلاین خود و دستیابی به مخاطبان وسیع‌تری هستند بسیار سودمند باشد.

کمپین‌های سئوی پزشکی عبارات خاص مراقبت‌های بهداشتی که توسط کاربران وب در موتورهای جستجو استفاده می‌شود را هدف قرار می‌دهند. با محبوبیت روزافزون مراجع و جستجوگران پزشکی در موتورهای جستجو، سئو سایت پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی به طور فزاینده‌ای به یک ضرورت در دنیای دیجیتال امروز تبدیل می‌شود.

 

منبع: نبض مارکتینگ

لینک کوتاه

بازگشت به بالا

پست های مرتبط

جاوا اسکریپت(JavaScript): معرفی بهترین آموزش های جاوا اسکریپت

تاریخ: 1401/09/20

بازدید: 6876

1401

زمان مطالعه: 2 دقیقه

معرفی زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت به همراه بهترین منابع یادگیری برنامه نویسی جاوا اسکریپت در این مطلب.

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

@ins

روز ملی ادبیات کودکان و نوجوانان و بازخوانی مقالات مرتبط با آن در SID

تاریخ: 1402/04/17

بازدید: 3006

1402

زمان مطالعه: 2 دقیقه

براساس گزارش مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی، پربازدیدترین مقالات علمی با موضوع ادبیات کودک و نوجوان معرفی شدند.

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

@ins

روز فرهنگ عمومی و بازخوانی مقالات مرتبط با آن در SID

تاریخ: 1401/08/11

بازدید: 4760

1401

زمان مطالعه: 2 دقیقه

براساس گزارش مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی، پربازدیدترین مقالات علمی با موضوع فرهنگ عمومی معرفی شدند.

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

@ins

بررسی ابعاد مختلف اخلاقی، فقهی و حقوقی روش های درمان ناباروری

تاریخ: 1403/10/12

بازدید: 77

1403

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تبادل نظر و ارائه دستاوردهای جدید در زمینه روش های درمان ناباروری و بررسی ابعاد مختلف حقوقی، فقهی و اخلاقی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

@ins