مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

فیلم آموزشی فرآیند نوشتن مقاله مروری

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بلاگ

پایگـاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

آموزش 5 تکنیک【جذب مشتری جدید】بعد از سئو فروشگاه اینترنتی


شما برای جذب مشتری جدید و وفادار نیاز به دیده شدن بیشتر دارید تا افراد بیشتری بتوانند شما را از طریق وب سایت، تبلیغات، شبکه های اجتماعی، بیلبورد و دیگر رسانه ها ببینند.

قصد داریم با هم‌دیگه به مواردی مانند: نمایش تعداد اعضای سایت، نمایش تعداد فروش هر محصول، نمایش آخرین افرادی که در سایت ما عضو شدن، نمایش تعداد کل بازدید سایت، نمایش تعداد سفارشاتی که تا به حال ثبت شده است بپردازیم تا بتوانیم افراد جدیدی را که بعد از بهبود سئو فروشگاه اینترنتی جذب کرده‌ایم به مشتریان دائمی و وفادار خود تبدیل کنیم.

 

جذب مشتری جدید با سئو سایت فروشگاهی

 

نحوه جذب مشتری جدید

شما برای جذب مشتری جدید و وفادار نیاز به دیده شدن بیشتر دارید تا افراد بیشتری بتوانند شما را از طریق وب سایت، تبلیغات، شبکه‌های اجتماعی، بیلبورد و دیگر رسانه‌ها که قبلاً در یک مقاله‌ای در سایت آکادمی شادمان به‌صورت کامل 40 رسانه تبلیغاتی را مطرح کرده است ببینند سپس باید اعتماد این افراد را با تکنیک‌هایی که در ادامه مطرح می‌کنیم که این تکنیک‌ها بیشتر برای وب‌سایت است بدست بیاورید و مشتریان جدیدی را برای کسب و کار خود جذب کنید تا به درآمد پایدار برسید.

 

سئو سایت فروشگاهی - آکادمی شادمان

 

همانطور که در سایت یکتانت درخصوص سئو سایت فروشگاهی مطرح شده است بد نیست بدانید:

  • 44 درصد مردم خرید آنلاین خود را با جست‌وجو از گوگل شروع می‌کنند؛
  • 75 درصد مردم فقط صفحهٔ اول نتایج گوگل را بررسی می‌کنند؛
  • نتایج اول تا پنجم گوگل دوسوم کلیک‌ها را به خود اختصاص می‌دهند؛
  • حداقل 43 درصد ترافیک سایت‌های فروشگاهی از سمت گوگل (نتایج ارگانیک) می‌آید؛
  • 14/6 درصد لیدهای حاصل از فعالیت‌های سئویی به خریدار تبدیل می‌شوند.

شما باید قبل از راه‌اندازی سایت به فکر سئو سایت فروشگاهی خود باشید چون در سایت فروشگاهی اولویت اول فروش است و شما با سئو می‌توانید مشتریان هدف خود را از طریق گوگل جذب کنید و با ارائه حرفه‌ای محصولات خود را به آن‌ها بفروشید.

 

جلب اعتماد مشتری در سایت با نمایش تعداد اعضای سایت

یکی از تکنیک‌های جلب اعتماد بازدیدکنندگان سایت نمایش تعداد اعضای سایت است. شما با این کار به دیگر کاربران این حس را می‌دهید که ما مشتریان دیگری داریم که قبلاً جذب‌شان کرده‌ایم و به ما اعتماد کردند که در سایت ما عضو شدن یا دیگر محصولات ما را تهیه کرده‌اند و با این کار کاربران شما نسبت به خدمات و محصولات شما اعتماد بیشتری می‌کنند و بیشتر ترغیب به خرید می‌شوند.

 

افزایش اعتماد با نمایش تعداد فروش هر محصول

اصولاً افراد از اینکه اولین سرمایه‌گذار یا اولین خریدار باشند احساس خوبی ندارند و تقریباً جایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که دیگر افراد سرمایه‌گذاری می‌کنند، وقتی چیزی را می‌خرند که افراد دیگه هم آن را خریده باشند. به همین منظور ما می‌توانیم با نمایش تعداد فروش هر محصول این حس اولین بودن را از افراد بگیریم و به بازدیدکنندگانی که از طریق سئو سایت جذب کرده‌ایم بگوییم بوده‌اند افرادی که قبلاً این محصول را خریده‌اند. اینطوری مردم بیشتر ترغیب میشن اون محصول رو تهیه کنند و اگر محصول شما محصول خوبی باشد آن را به دیگر افراد معرفی می‌کنند و همچنین از دیگر محصولات شما نیز استقبال می‌کنند و به مشتریان وفادار شما تبدیل می‌شوند.

 

افزایش اعتماد برای جذب مشتری جدید

 

جلب اعتماد با نمایش آخرین افرادی که در سایت عضو شدن

شما با استفاده از سئو سایت فروشگاهی قطعاً مشتریان هدف خود را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل جذب می‌کند و اگر این افراد در سایت شما عضو شوند اطلاعات خود را در اختیار شما قرار می‌دهند و شما می‌توانید با یک استراتژی هدفمند این افراد را به مشتریان جدید خود تبدیل کنید. این استراتژی درصورتی امکان‌پذیر است که یک ارزش را به بازدیدکنندگان سایت خود بدهید تا آن‌ها در ازای آن اطلاعات تماس یا ایمیل خودشان را در اختیار شما قرار دهند و البته برای اینکه این اتفاق راحت‌تر بیافتد می‌توانید از تکنیک نمایش نام و نام‌خانوادگی آخرین افرادی که در سایت شما عضو شدن استفاده کنید.

برای مثال می‌توانید در صفحه اصلی سایت آکادمی شادمان میتوانید 10 نفر آخری که در سایت ثبت‌نام کردند را مشاهده کنید!

همچنین پیش اومده یکسری از افراد برای تست این بخش در سایت عضو میشن ببینن اسمشون اضافه میشه یا نه به صورت نمادین هست. با این اتفاق شما می‌توانید اطلاعات آن افراد را نیز دریافت کنید و بعدا با ارائه اطلاعات رایگان آن افراد را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

 

جذب مشتری جدید با نمایش تعداد سفارشاتی که تا به حال ثبت شده است!

نمایش تعداد سفارشات از این نظر باعث افزایش اعتماد بازدیدکنندگان می‌شود که ما مشتریانی داشته‌ایم که به ما اعتماد کرده‌اند و محصولاتی را از ما خریداری کرده‌اند و شما هم می‌توانید اعتماد کنید خرید خود را ثبت کنید.

 

جلب اعتماد با نمایش تعداد کل بازدید سایت

شما می‌توانید در این بخش طوری خود را به افرادی که از سایت شما معرفی می‌کنن معرفی کنید که حس ارزشمند بودن بگیرند، مثلاً بگید تا الان افتخار آشنایی با 1780 انسان ارزشمند رو داشتیم. و اینجا عدد 1780 همون تعداد بازدید کل سایت هست که با بازدید هر کاربر به‌صورت خودکار اضافه می‌شود.

 

جلب اعتماد

جلب اعتماد مهمترین عاملی است که هر کسب و کاری برای رشد و موفقیت نیاز دارد. اعتماد مشتریان و همکاران به شرکت یا برند، ارزشی بااهمیت برای ساختن روابط قوی و پایدار الزامی است. با جلب اعتماد می‌توانید رقابت را به سود خود تبدیل کنید و به مشتریان خود اطمینان بدهید که محصول یا خدمات شما بهترین انتخاب برای آن‌ها است.

روش‌های افزایش اعتماد در کسب و کار

بهترین راه برای جلب اعتماد در کسب و کار، ارائه خدمات و محصولات با کیفیت و عالی است. مشتریان همیشه به دنبال تجربه‌ای مثبت و اطمینان‌بخش هستند، بنابراین باید تلاش کرد تا نیازها و انتظارات آن‌ها را به خوبی برآورده کنیم. در ادامه به برخی از روش‌های جلب اعتماد در کسب و کار می‌پردازیم:

  1. ارائه ضمانت کیفیت: مشتریان به دنبال اطمینان از کیفیت محصولات و خدمات هستند. بنابراین، ارائه ضمانت کیفیت و بازگشت وجه در صورت نارضایتی، می‌تواند به جذب اعتماد مشتریان کمک کند.
  2. ارائه اطلاعات کامل: درصورتی که مشتریان اطلاعات کاملی درباره محصولات و خدمات دریافت کنند، احساس اطمینان بیشتری خواهند داشت. بنابراین، باید اطلاعات مفصل و شفافی را درباره محصولات و خدمات ارائه دهیم. این کار باعث بهبود سئو سایت فروشگاهی شما نیز می‌شود و تأثیر بسزایی در نتایج جستجو خواهد داشت.
  3. ارائه تجربه مشتری مثبت: تجربه مشتری می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در جلب اعتماد داشته باشد. بنابراین، باید تلاش کرد تا تجربه مشتری را به حداکثر برسانیم و به موقع به نیازها و مشکلات آن‌ها پاسخ دهیم.
  4. ارائه ارزش افزوده: ارائه خدمات و محصولاتی که ارزش افزوده بیشتری دارند، می‌تواند به جلب اعتماد مشتریان کمک کند. بنابراین، باید تلاش کرد تا ارزش افزوده بیشتری را به مشتریان ارائه دهیم.
  5. برقراری ارتباط مؤثر: برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان می‌تواند به جلب اعتماد کمک کند. بنابراین، باید به موقع به پیام‌ها و سؤالات مشتریان پاسخ داده و به آن‌ها احساس میانبر شدن ندهیم.

درنهایت، باید به یاد داشت که جلب اعتماد یک فرآیند طولانی است و نیازمند صبر و پیوستگی است. با اعتماد مشتریان، می‌توانیم روابط بلندمدت و پایداری را در کسب و کارمان ایجاد کنیم.

 

«نکات مهم در جلب اعتماد مشتریان جدید»

جلب اعتماد مشتریان جدید در هر کسب و کاری بسیار اهمیت دارد. فروشندگان و مشتریان همیشه بر روی اعتماد متقابل نیاز دارند تا رابطه‌ای قوی و پایدار برقرار کنند.

افزایش شفافیت و اخلاقیات در کسب و کار نیز به جلب اعتماد مشتریان کمک می‌کند. باید به صادقانه و شفافیت در ارائه اطلاعات و قیمت‌ها توجه کنید و از هرگونه تقلب خودداری کنید. با رعایت اخلاقیات در کسب و کار، مشتریان به شما اعتماد بیشتری خواهند داشت و احتمال توصیه شما به دیگران را نیز افزایش می‌دهند.

  • ارائه کیفیت بالا در محصولات و خدمات
  • ارتباط مؤثر با مشتریان
  • ارائه ضمانت کیفیت و خدمات
  • خدمات پس از فروش قوی
  • شفافیت و اخلاقیات در کسب و کار

با رعایت این نکات مهم، می‌توانید اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و روابط قوی و پایداری را با آن‌ها برقرار کنید. اعتماد مشتریان به شما عامل موفقیت در کسب و کار خواهد بود.

 

چگونه اعتماد را در محیط کسب و کار ایجاد کنیم؟

با توجه به اهمیت جلب اعتماد در محیط کسب و کار، بسیاری از مدیران و کارآفرینان به دنبال راه‌هایی هستند تا بتوانند اعتماد مشتریان و همکاران خود را به دست آورند. اعتماد، یکی از عوامل کلیدی در برقراری روابط موفق و پایدار است و می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر عمل‌کرد و سودآوری شرکت داشته باشد.

نقش اعتماد در روابط تجاری و تأثیر آن بر موفقیت کسب و کار

با افزایش رقابت در بازارهای تجاری امروزی، جلب اعتماد مشتریان جدید برای کسب و کارها بسیار حائز اهمیت است. اعتماد مشتریان جدید در رابطه با یک برند و خدمات آن، تأثیر مستقیم بر موفقیت و پیشرفت آن دارد. در این مقاله، نقش اعتماد در روابط تجاری و تأثیر آن بر موفقیت کسب و کار بررسی می‌شود.

باتوجه به اهمیت اعتماد در روابط تجاری و تأثیر آن بر موفقیت کسب و کار، برندها و کسب و کارها باید استراتژی‌ها و روش‌های مناسبی را برای جلب و تقویت اعتماد مشتریان به‌کار بگیرند. این استراتژی‌ها می‌توانند شامل ارائه کیفیت بالا، ارتباطات مؤثر، بررسی نظرات مشتریان و صداقت در ارائه اطلاعات باشند. با رعایت این موارد، کسب و کارها می‌توانند روابط قوی و پایدار با مشتریان خود برقرار کرده و به موفقیت و رشد دست یابند.

 

نتیجه گیری

درنهایت، جلب اعتماد مشتریان در کسب و کارها نقش بسیار مهمی دارد و برای این منظور باید اقدامات متعددی را به عمل آورد. رعایت قول‌ها و تعهدات و ارتباط مؤثر با مشتریان نیز از عوامل مهم در ایجاد اعتماد هستند. باتوجه به اهمیت اعتماد در روابط تجاری و تأثیر آن بر موفقیت کسب و کار، برندها و کسب و کارها باید استراتژی‌ها و روش‌های مناسبی را برای جلب و تقویت اعتماد مشتریان به‌کار بگیرند. با اجرای این اقدامات، می‌توانند اعتماد مشتریان و همچنین ارتباطات بلندمدت با آنان را برقرار کرده و به موفقیت در کسب و کار دست یابند.

 

*مسئولیت صحت و سُقم محتوای این پست برعهده‌ی سفارش‌دهنده است.*

لینک کوتاه

بازگشت به بالا

پست های مرتبط

ارتباط سئو با رتبه بندی وب سایت دانشگاه ها در نظام رتبه‌بندی وبومتریکس

تاریخ: 1401/04/28

بازدید: 2048

1401

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از موضوعات مهمی که این روزها در محافل دانشگاهی و پژوهشی مطرح است، رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی است.

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمدرس

@ins

telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button