مقدمه: ثبت گزارش پرستاری وظیفه حرفه ای پرستاران و یکی از اجزای مهم مدارک و اسناد پزشکی و پرونده بیماران به حساب می آید، بنابراین توجه به امر ارتقای مهارت پرستاران در این خصوص از طریق روشهای آموزشی موثر، اهمیت زیادی دارد.هدف: تعیین تاثیر برنامه آموزش مداوم بر دانش، نگرش و عملکرد گزارش نویسی پرستارانروش: این پژوهش به صورت تجربی دو گروهی، با اندازه گیری قبل و بعد است که در نمونه ای مشتمل بر 62 پرستار شاغل در بیمارستان های شهر کرمان انجام شد که به طور تصادفی به دو گروه آزمون و شاهد تقسیم شده بودند. ابزار گردآوری داده ها، پرسش نامه پژوهشگر ساخته بود که قبل و بعد از اجرای برنامه آموزش مداوم در هر دو گروه، پرسش نامه، تکمیل و میزان دانش، نگرش و عملکرد گزارش نویسی هر یک از گروه ها قبل و بعد از مداخله، تعیین و با یکدیگر مقایسه شد. داده ها با استفاده از آزمون های آماری کای اسکویر، تی زوجی و تی مستقل در نرم افزار SPSS نسخه 14 تجزیه و تحلیل شد.یافته ها: بررسی نمونه مطالعه شده، نشان می دهد که بین دو گروه از لحاظ متغیرهای دموگرافیک، تفاوت معنی داری وجود نداشت و اختلاف معنی داری بین دانش (P=0.000)، نگرش (P=0.000) و عملکرد (P=0.001) گزارش نویسی دو گروه آزمون و شاهد وجود داشت. همچنین رابطه معنی داری بین متغیرهای دموگرافیک با افزایش دانش پرستاران در اثر آموزش مداوم ملاحظه نشد.نتیجه گیری: برنامه آموزش مداوم باعث افزایش دانش، نگرش، و عملکرد پرستاران شد. پیشنهاد می شود مطالعات بیشتری برای بررسی میزان ماندگاری اطلاعات در این روش و مقایسه آن با روش های دیگر انجام شود.