در این تحقیق، جریان درون کمپرسور گریز از مرکز یک توربو شارژر با جزییات کامل جریان بین پره ها، دیفیوزر و محفظه حلزونی شبیه سازی عددی شده و عملکرد سیستم بدست آمده است. در شبیه سازی مناطق دوار از روش پایا-نیمه پایای دستگاه مختصات دوار چند چرخشی استفاده شده است. سازگاری مناسبی در مقایسه منحنی عملکردی ناشی از شبیه سازی عددی با نتایج آزمایشگاهی که توسط همین نویسندگان اندازه گیری شده، دیده می شود و این موضوع به توانایی روش های عددی استفاده شده در شبیه سازی جریانات پیچیده، همچون توربو ماشین ها، دلالت دارد. نتایج بر وجود جریانات ثانویه و برگشتی بین پره ها دلالت می کند. همچنین، شکل محفظه حلزونی و محل زبانه آن تاثیر زیادی بر مقدار افزایش فشار کمپرسور داشته و باعث اغتشاشاتی در جریان خروجی از پره ها می شود.