در این مقاله، پایداری دینامیکی یک ورق نازک مستطیلی تحت عبور متناوب جسم های صلب نوسان کننده بررسی شده است. هر دو انتهای جسم صلب از طریق سیستم تعلیق به یک چرخ متصل می شوند. با استفاده از روش مودهای فرضی، معادلات حاکم استخراج می شوند. عبور متناوب جسم های متحرک در امتداد یک مسیر مستقیم بر روی سطح ورق، منجر به یک سیستم دینامیکی با ضرایب متناوب می شود. تئوری فلاکه به عنوان یک روش عددی برای بدست آوردن نواحی پایدار و ناپایدار در صفحه ی پارامترها به کارگرفته می شود. با درنظرگرفتن مدل جسم متحرک نقطه ای، اثر مدلسازی جسم متحرک بر روی نتایج آنالیز پایداری نیز بررسی می شود. نتایج نشان می دهند که سختی و میرایی سیستم تعلیق، نسبت جرم چرخ ها به جرم کل جسم، طول جسم صلب و روش متفاوت در مدل سازی جسم متحرک بر روی نواحی پایدار و ناپایدار سیستم کاملا موثر هستند. شبیه سازی عددی جابجایی نقطه ی میانی ورق، دقت نتایج بدست آمده را تایید می کند.