2558
نتیجه یافت شد
اعمال فیلتر
تعداد صفحات
انتقال به صفحه
آرشیو
سال
دوره(شماره)
مشاهده شمارگان
مقاله نشریه
دانلود
نسخه انگلیسی
مفهوم سازی یادگیری زائد و راهکارهای کاهش آن در نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه صاحب نظران آموزش عالی
حسینی لرگانی سیده مریم | فتحی واجارگاه کوروش | عارفی محبوبه | زرافشانی کیومرث
مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی
سال:
دوره:
شماره:
صفحات:
استنادات:
بازدید:
دانلود:
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.
بیشتر
بازدید 1118
بررسی تغییرناپذیری اندازه گیری و ساختاری رابطه برخی از سازه های مطالعه بین المللی تیمز (2011) بر اساس جنسیت دانش آموزان
تقییان حسن | مقدم زاده علی
بازدید 511
بازنمایی ادراکات و تجارب زیسته معلمان از آسیب های احتمالی ناشی از اجرای برنامه ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی
صالحی کیوان | بازرگان عباس | صادقی ناهید | شکوهی یکتا محسن
بازدید 2037
اشاعه استانداردهای ارزشیابی، در گزارش پژوهش های ارزشیابی آموزشی: کاوشی در پایان نامه های کارشناسی ارشد
قائمی پور معصومه | کرمی مرتضی | امین خندقی مقصود
بازدید 742
بررسی عوامل موثر بر میزان روایی نتایج ارزشیابی دانشجو از استاد: پژوهشی آمیخته
عبدالهی بیژن | فرهادی امجد فرهاد | قدیمی فرهاد
بازدید 799
سنتز پژوهی مولفه ها، ابزارها و روش های به کار رفته در ارزشیابی یادگیری الکترونیکی و ارائه الگویی جامع برای ارزشیابی آموزش الکترونیکی
عبدلی سمانه | محمدحسنی نسرین
بازدید 5829
بررسی میزان کارآیی بیرونی دانشگاه فنی و حرفه ای طی سال های 1388 تا 1390 (مورد پژوهش: آموزشکده های فنی و حرفه ای استان یزد)
جعفری هرندی رضا
بازدید 605