Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره(شماره)

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
نویسندگان: 

ایمنی حیدر

نشریه: 

کتاب مهر

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1393
  • دوره: 

    -
  • شماره: 

    15
  • صفحات: 

    1-2
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    269
  • دانلود: 

    116
کلیدواژه: 
چکیده: 

همانگونه که پدیدآورندگان و خوانندگان عصر اطلاعات و ارتباطات دستخوش تغییر شده اند، ناشران نیز ناگزیرند فعالیتها، هدفها، سیاستها، برنامه ها، و کاربردهایشان را تغییر بدهند. این تغییرات به دانش، آگاهی، آموزش، تامل، تجربه، نوآوری، و راهیابی نیاز دارد. با ذهنیت ایستا و با پیروی از قاعده های کهن نمی توان هیچ تحولی در وضع کنونی نشر کتاب پدید آورد. زمانی نشر پدیده ای به اصطلاح تک رسانه ای (mono-media) بود، اما در حال حاضر، به مدد پیشرفت فناوری، به پدیده ای چندرسانه ای (multi-media) تبدیل شده است. فناوری عصر اطلاعات و ارتباطات با امکاناتی که برای انتقال صوت و تصویر فراهم ساخته، خواننده قدیم را، که مخاطب اصلی نشر کتاب بود، به خواننده-شنونده-بیننده تبدیل کرده است. محصول آن نشر، ضبط متن چاپی بود و محصول این نشر، پدیده های چند رسانه ای است که بنا به طبیعت موضوع و مقتضیات متن، تغییر شکل می یابد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 269

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 116 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

چهرقانی مریم

نشریه: 

کتاب مهر

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1393
  • دوره: 

    -
  • شماره: 

    15
  • صفحات: 

    6-29
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    274
  • دانلود: 

    139
چکیده: 

هدف: با پیشرفت فناوری و حضور آن در تمامی شئون زندگی، صنعت نشر نیز از این پدیده و تغییرات حاصل از آن بی بهره نبوده است. نشر الکترونیک در جایگاه نشری مدرن مظاهر متعددی دارد که یکی از آن ها خودناشری است. این پدیده امروزه در صنعت نشر جهان جایگاه ویژه ای به دست آورده است. بسیاری از نویسندگان در سراسر دنیا با این روش به تولید و انتشار آثار خود اقدام می کنند. هدف این پژوهش شناخت و معرفی خودناشری در دنیا و بررسی دیدگاه نویسندگان ایرانی درباره این پدیده است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 274

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 139 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

سوک چی یانگ

نشریه: 

کتاب مهر

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1393
  • دوره: 

    -
  • شماره: 

    15
  • صفحات: 

    30-45
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    985
  • دانلود: 

    458
چکیده: 

یانگ سوک چی، رئیس نشر الزوایر، برای تکامل و رشد صنعت نشر با چشم انداز امروز دیجیتال چهار رویکرد الکترونیکی ارائه داده است: 1. تحکیم و تقویت نقش سنتی ناشران؛2. توسعه نقش ناشران برای استقبال از نوآوری و شبکه های اطلاعاتی؛ 3. تجربه با استفاده از محتوای تعاملی بیشتر و الگوهای جدید تجاری؛4. متعهد شدن به مردم برای به نمایش گذاشتن ارزش نشر.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 985

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 458 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

نیک پیام جواد

نشریه: 

کتاب مهر

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1393
  • دوره: 

    -
  • شماره: 

    15
  • صفحات: 

    46-59
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1090
  • دانلود: 

    522
چکیده: 

با توسعه و گسترش فناوری، کتابخوان های دیجیتال و ابزارهای همراه روز به روز با اقبال عمومی بیشتری مواجه می شوند. ماهیت فناوری و تغییر روندهای رفتار مصرف کننده نه تنها تعاریف و مفاهیم کلیدی صنعت نشر را دگرگون کرده و به کمرنگ شدن تمایز بین محورهای تولید و توزیع منجر شده است، بلکه ناشران را وادار به بازنگری در ساختار کسب و کار خود کرده است. ناشران باید از خود بپرسند «ارزش افزوده ای که برای مشتریان و جامعه در جهان دیجیتالی شده ایجاد می شود چیست؟ و چه مدل های جدیدی در کسب و کار نشر دیجیتال وجود دارد؟»مقاله حاضر تلاشی است برای افزایش میدان دید و ایجاد بینشی مختصر جهت پاسخ دهی به این سوالات. بدین منظور در ابتدا ساختار تغییرات و نوآوری در بازار نشر مورد توجه قرار گرفته است، سپس با توضیحی بر مدل کسب و کار سه مولفه اصلی آن یعنی معماری محصول، مدل درآمدی، و معماری خلق محصول بررسی شده و در پایان با موشکافی الگوی رایج «پرداخت در ازای محتوا»، سایر مدل های کسب و کار در نشر دیجیتال بیان شده اند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1090

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 522 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نشریه: 

کتاب مهر

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1393
  • دوره: 

    -
  • شماره: 

    15
  • صفحات: 

    60-81
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1344
  • دانلود: 

    491
چکیده: 

در سال های اخیر، مخاطبان به مقوله کتاب الکترونیک توجه ویژه ای کرده اند، اما به مفهوم قیمت گذاری در محصولات حوزه صنعت نشر کمتر توجه شده است. معمولا، ناشران قیمت کتاب ها را مشخص و با استفاده از فرمول ثابت و بدون نظارت ارگان خاصی تعیین می کنند. از سوی دیگر، قیمت گذاری صحیح کتاب الکترونیک بر اساس ویژگی های منحصر به فرد بازار آن نقش شایانی در موفقیت متولیان نشر و عرضه کنندگان این صنعت رو به رشد خواهد داشت.از این رو، در این مقاله به بررسی مفهوم قیمت، استراتژی های پیشرفته، و مدل های قیمت گذاری پرداخته شده و نهایتا مدل پیشنهادی با الگو گرفتن از دو مدل اصلی قیمت گذاری- مدل قیمت گذاری عمده فروشی (ناشران) و مدل نمایندگی (آژانس)- و جرح و تعدیل آن، با توجه به شرایط و قوانین حاکم بر این حوزه در کشور، ارائه شده است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1344

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 491 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button