Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره(شماره)

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
نویسندگان: 

جوادی محسن

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1387
  • دوره: 

    14
  • شماره: 

    57
  • صفحات: 

    7-28
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    825
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

الوین پلانتینگا معتقد است آنچه در انجمن ها و مجلات علمی و مراکز آموزشی و پژوهشی به نام نظریه های علمی طرح می شود، گاهی تنها، با پیش فرض های الحادی صادق است و اگر این پیش فرض ها را کنار بگذاریم، اعتبار آنها از بین می رود. در واقع وی می کوشد نشان دهد علم امروز بر خلاف آنچه عموما ادعا می شود، از لحاظ دینی، بی طرف و خنثی نیست؛ بنابراین، اگر استفاده از پیش فرض های الحادی ضرری به ماهیت علمی یک پروژه نمی زند، چرا عالمان مسیحی از پیش فرض های دینی خود در فرآیند پژوهش علمی استفاده نکنند؟ این مقاله با رویکردی تحلیلی، دلایل پلانتینگا را در مورد امکان علم دینی (آگوستینی) که از دانسته های دینی در فرآیند فعالیت علمی بهره می گیرد، توضیح داده، با ذکر نمونه هایی، ادعای بی طرفی روش شناختی علم (علم دوئمی) را رد می کند. بخش پایانی مقاله، بررسی اشکالات طرح شده یا قابل طرح بر تقریر پلانتینگا از علم دینی است. چکیده عربی: یعتقد الوین پلانتینگا بان ما یطرح من نظریات فی المحافل و المجلات العلمیة و مراکز التعلیم و البحث احیاناً لایعتبر صادقاً إلا باعتماد افتراضات الحادیة و اذا اهملت هذه الاقتراضات فان النظریات المذکورة تفقد قیمتها.یحاول پلانتینگا فی الواقع الایحاء بان العلم المعاصر لیس کما یُفترض عموماً- لایتخذ موقفاً محایداً من الدین. و لوکان استخدام الفرضیات الالحادیة لا یحلق اضراراً فی الماهیة العلمیة لای مشروع، لَم لْم یستخدم العلماء المسیحیون افتراضاتهم الدینیة فی عملیة البحث العلمی؟ تستعرض المقالة الحالیة، و من خلال دراسة تحلیلة، الادلة التی یقدمها پلانتینگا حول امکانیة العلم الدینی والذی یستخدم المعارف الدینیة فی اداء الفعالیات العلمیه حیث یستشهد ببعض الاقوال التی تثبت عدم صحة الادعاء القائل بحیاد منهجیة العلم.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 825

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 3
نویسندگان: 

عربی سیدهادی

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1387
  • دوره: 

    14
  • شماره: 

    57
  • صفحات: 

    29-51
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    1225
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

اقتصاد رفاه رشته ای از اقتصاد است که چارچوبی را برای ارزیابی اقدامات، وضعیت ها و سیاست های اقتصادی فراهم می کند. هر چند برخی از اقتصاددانان سعی دارند اقتصاد رفاه را اثباتی و فاقد داوری ارزشی قلمداد کنند، در این مقاله، با تجزیه و تحلیل معیارها و روش های اقتصاد رفاه متعارف، بنیان های فلسفی و بعضاً هنجاری آن نشان داده شده است. پیامدگرایی، مطلوبیت گرایی، رفاه گرایی، فردگرایی و تحویل گرایی از جمله بنیان های فلسفی اقتصاد رفاه است. با بررسی روش های ارزیابی اقتصاد رفاه متعارف مانند تجزیه و تحلیل هزینه و فایده مشخص شده است که داوری ارزشی، خواه و ناخواه، در فرآیند تحقیق نفوذ می کند؛ بنابراین مناسب است که محقق، در کنار اعلام روش ها و محدودیت های تحقیق خود، به جای انکار داوری های ارزشی، آنها را شناسایی و اعلام نماید. چکیده عربی: الاقتصاد الرفاهی احد انواع الاقتصاد و یساهم فی رسم اطار تقسیم القرارات و الاوضاع السیاسیة و الاقتصادیة و علی الرغم من اعتبار علماء الاقتصاد هذا النوع من الاقتصاد اقتصاداً اثباتیاً یفتقر الی المعیار القیمیة إلا انه و من خلال تحلیل معاییر و منهجیة الاقتصاد الرفاهی المتعارف و قواعده الفلسفیة استطعنا ان نثبت بانه اقتصاد معیاری. و من بین القواعد الفلسفیة للاقتصاد الرفاهی: الترابط المنطقی، المثالیة، الرفاهیة، الفردیة، و الاختزال. یتضح من خلال دراسة مناهج تقییم الاقتصاد الرفاهی المتعارف بما فی ذلک تحلیل المصروفات و الفائدة المعینة بأن المعیار القیمی یدخل بطریقة او باخری ضمن البحث. و لذا فان من المناسب ان یقوم الباحث، علاوة علی ذکر اعلان منهیجة و حدود البحث الذی یقوم به بالاعلان عن المعاییر القیمیة بدلاً من انکارها.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1225

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 1
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1387
  • دوره: 

    14
  • شماره: 

    57
  • صفحات: 

    53-74
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1091
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

امروزه چرخش های روش شناختی در علوم اجتماعی و انسانی به پدیده ای تبدیل شده است که به صورتی پرشمار، در آثار صاحبان رای در این حوزه، به آنها اشاره و ارجاع شده، مقولات بسیاری بر مبنای آنها توضیح داده می شود. در این مقاله، ابتدا به دو چرخش مهم در حوزه علوم انسانی، یعنی چرخش های زبانی و فرهنگی می پردازیم و سپس به چرخش های روش شناختی ذیل این دو، از جمله چرخش های روایی، زندگی نامه نویسی و خودزندگی نامه نویسی و تاریخی اشاره می کنیم. بررسی مبانی فلسفی چرخش های مذکور در قالب ضدیت روش شناختی با رویکرد پوزیتیویسم، در ابتدا بازنموده شده است.تغییر رویکرد از اثبات گرایی به رویکردهای انسان گرایانه تفسیری و تفهمی، و تغیر موضع از روش های کمی به روش های کیفی بررسی جنبه های گوناگون پدیده های انسانی و اجتماعی را فارغ از چارچوب کشف قوانین علی ممکن ساخته و فضا را برای قوت گرفتن سویه هایی چون تاریخ و زندگی نامه پژوهی و روایت است. چکیده عربی: لقد تغیرت الدورات المنهجیة فی العلوم الاجتماعیة و الانسانیة فی الآونة الاخیرة حتی اصبحت ظاهرة من الظواهر و اخذ ذکرها یتردد فی کثیر من المناسبات فی کتب و مؤلفات الذین تنالوا هذا النوع من المعرفة و یستشهد بها الکثیر فی دعم الآراء التی یطرحونها.تتعرض المقالة فی البدایة الی نوعین من الدورات الخاصة بالعلوم الانسانیة و هی الدورة اللغویة و الدورة الثقافیة. بعد ذلک تتطرق الی دورات علم المناهج مثل دورة الروایة و دورة ترجمة السیرة الشخصیة و دورة ترجمة السیرة الذاتیة، و الدورة التاریخیة. تسلط المقالة الضوء علی القواعد الفلسفیة للدورات المذکورة و تعتمد فی ذلک طریقة النزعة الیقینیة و فی اظار مناقض لعلم المناهج.و عموماً فان تحول النهج الیقینی الی مناهج انسانیة تفسیریة و تفهیمیة و تحول اتجاه المناهج التی تعنی بالکمیة الی مناهج تعطی للنوعیة اهمیة اکبر ادی الی وجود وضع جدید یساعد علی تفعیل اتجاهات معینة مثل الدراسات التأریخیة و ترجمة السیرة الذاتیة للاشخاص و الروایة من خلال خلق امکانیة دراسة الجوانب المختلفة للظواهر الانسانیة و الاجتماعیة بعیداً عن اطار اکتشاف قوانین العلّة. تستعرض المقالة الحالیة بعض جوانب الدورات المنهجیة آنقة الذکر.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1091

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 3
نویسندگان: 

شریفیان فریدون

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1387
  • دوره: 

    14
  • شماره: 

    57
  • صفحات: 

    75-103
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    1097
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

هدف از نگارش این مقاله، پرداختن به نوع شناسی پژوهش ترکیبی و فرآیند طراحی و اجرای آن است. در این مقاله، بررسی مبانی نظری پژوهش ترکیبی موردنظر نیست؛ با وجود این، در مقدمه به صورت خلاصه، درباره این موضوع بحث شده است. در ادامه، بر ضرورت نوع شناسی پژوهش ترکیبی تاکید و معیارهای مطرح در نوع شناسی های گوناگون معرفی گردیده است. هر چند نوع شناسی های مختلفی در زمینه پژوهش ترکیبی ارایه شده، در این مقاله به طور خاص، دو نوع شناسی مشهور عرضه گردیده است. نوع شناسی اول شامل چهار طرح چندجانبه، گنجانده شده، تبیینی و اکتشافی است. نوع شناسی دوم به دو بخش الگوی پژوهش ترکیبی و روش پژوهش ترکیبی تقسیم شده است. طرح های پژوهش در هر دو نوع شناسی، به تفصیل توضیح داده شده و در قسمت بعد، به دیدگاهی با عنوان رویکرد مبتنی بر هم افزایی که به تازگی، در کنار نوع شناسی  پژوهش ترکیبی مطرح شده، اشاره گردیده است. در پایان، مراحل طراحی و اجرای پژوهش ترکیبی ذکر شده است. چکیده عربی: تحاول المقالة الحالیة استقصاء علم النماذج الشخصیة فی البحوث الترکیبیة و تصحیحها و تنفیذها. ان هذه المقالة لا تستهدف دراسة الاسس النظریة فی البحث الترکیبی غیر انها تتعرض للموضوع باختصار فی مقدمة البحث. و فی البحث تأکید علی ضرورة علم النماذج الشخیصة فی البحث الترکیبی کما یجد القاری تعریفاً بالمعاییر المطروحة فی مختلف اشکال هذا العلم.تستعرض المقالة الحالیة فقط صیغتین مشهورتین من علم النماذج الشخصیة علی الرغم من طرح صیغ مختلفه و متعددة لهذا العلم فی مجال البحث الترکیبی. تشتمل الصیغة الاولی من علم النماذج الشخصیة علی اربعة نماذج: متعدد الجوانب و متداخل و توصیفی و اکتشافی. و تشتمل الصیغة الثانیة من علم النماذج الشخصیة علی نموذجین: نموذج البحث الترکیبی و طریقة البحث الترکیبی. تتطرق المقالة الی صیغتین للبحث الخاص بعلم النماذج الشخصیة و تتعرض لرؤیة خاصة تمثل اسلوباً من اسالیب التراکم و الذی برز فی الآونة الاخیرة الی جانب علم النماذج الشخصیة الترکیبی. فی الختام یذکر الباحث مراحل تصمیم و اجراء البحث الترکیبی.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1097

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 3
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1387
  • دوره: 

    14
  • شماره: 

    57
  • صفحات: 

    105-123
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    604
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

پرداختن به ابعاد اخلاقی انجام پژوهش های تربیتی، در کنار توجه به ملاحظات محتوایی، ساختاری، ماهیتی و روش شناختی آن اهمیت بسیار دارد؛ چنان که بی توجهی به ابعاد و ملاحظات اخلاقی انجام و اجرای یک پژوهش می تواند زیان های بسیاری را برای موضوعات یا آزمودنی های مورد تحقیق به دنبال داشته باشد. این زیان ها می توانند اعم از افشای اسرار آزمودنی ها، دستکاری در داده ها، ارایه تفسیرهای غلط و مغرضانه، سوء استفاده سازمان ها و مراکز مرتبط با تحقیق از داده ها یا تفاسیر و بهره برداری های جانبدارانه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی باشند. پرهیز از زیان های مذکور، از یک سو، مستلزم رعایت الزامات، اصول، قواعد و ملاحظات اخلاقی حاکم بر اجرای یک تحقیق، و از سوی دیگر، برخورداری افراد محقق از مجموعه ای از صفات و فضایل اخلاقی مرتبط با انجام یک پژوهش است. پرداختن به این اصول، قواعد و فضایل از اهداف تدوین مقاله حاضر است. چکیده عربی: یعتبر استقصاء الابعاد الاخلاقیة الخاصة باعداد بحوث تربویة و الاهتمام بالنقاط التی ترتبط بمحتوی و ترکیبة و ماهیة و مهنجیة الابعاد المذکورة من المواضیع البالغة الأهمیة، و ان عدم مراعاة الابعاد و النقاط الاخلاقیة فی اعداد البحث من شأنه الحاق اضرار فادحة بعملیة التنقیب عن المسائل المراد بحثها. و من بین الاضرار التی یمکن ان تحصل نتیجة عدم مراعاة الجوانب الاخلاقیة: افشاء اسرار المسائل المراد بحثها، وجود غیرالنزیه خلل فی النتائج، عرض تفاسیر خاطئة و مغرضة، استخدام النتائج و التفاسیر من قبل بعض الموسسات و مراکز البحث او الاستفادة منها لتحقیق اغراضها السیاسیة و الاقتصادیة و الاجتماعیة الخاصة. و اذا اردنا اتقاء الاضرار المذکورة لابدنا من الالتزام بالقواعد و النقاط الاخلاقیة فی اعداد البحث اضافة الی تحلی الباحث بالاخلاق و الفضائل التی تستلزمها عملیة اعداد البحث. ترکز المقالة الحالیة علی الصفات و الفضائل الا خلاقیة المذکورة.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 604

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

چاپرک علی

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1387
  • دوره: 

    14
  • شماره: 

    57
  • صفحات: 

    125-146
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1339
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

در این مقاله، رویکرد ساخت گرایی اجتماعی در حوزه فلسفه و جامعه شناسی علم معرفی و بررسی می شود. از دید فلسفی، ساخت گرایی اجتماعی با شکست فلسفه های علم استاندارد، چه اثبات گرا و چه ابطال گرا و مطرح شدن تزهایی مانند نظریه بار بودن مشاهدات، تعین ناقص نظریات و قیاس ناپذیری پارادایم ها، رقیب فلسفه های استاندارد علم است.از لحاظ تاریخی، ساخت گرایی اجتماعی، در دو جریان جامعه شناسی معرفت و جامعه شناسی علم ریشه دارد و به دنبال رسیدن به فهمی درست و کامل از علم در زمینه اجتماعی آن است. با توجه به جایگاه ساخت گرایی اجتماعی، در بررسی این رویکرد تلاش شده است از متون جامعه شناسی، در کنار متون فلسفه علم استفاده شده، انواع بر ساخت گرایی اجتماعی، ادعاها و نتایج هر کدام، به دقت بررسی گردند.در نهایت، انتقادهای مطرح شده درباره ساخت گرایی اجتماعی و پاسخ های آنان بررسی می شوند تا نقاط ضعف و قوت این جریان مشخص گردند. چکیده عربی: تسلط المقالة الحالیة الاضواء علی اسلوب الاتجاه الترکیبی الاجتماعی فی فلسفة و علم اجتماع العلم. ان الاتجاه الترکیبی الاجتماعی، و علی اثر الاخفاق فی انواع فلسفة العلم القیاسی بما فی ذلک الفلسفة الایجابیة و الفلسفة السلبیة و طرح عدد من النظریات مثل الملاحظات التی تخفی نظریات و التعین الناقص للنظریات، و عدم امکان قیاس النماذج، یمثل من وجهة نظر الفلسفیة منافساً لاشکال الفلسفیة القیاسیة العلم.و للاتجاه الترکیبی الاجتماعی علی المستوفی التاریخی جذور فی تیار علم اجتماع المعرفة و تیار علم اجتماع العلم و هدفه التوصل الی فهم صحیح و کامل للعلم فی الجانب الاجتماعی. اعتمد کاتب المقالة علی مصادر علم الاجتماع و الفلسفة فی بحثه لانواع الاتجاه الترکیبی الاجتماعی و ما طرح من اداعاءات و نتائج کل منها. تتضمن المقالة فی قسمها الأخیر بعض الانتقادات الموجهة للاتجاه الترکیبی الاجتماعی والردود علیها بغیة الوقوف علی نقاط القوة و نقاط الضعف فی هذا المنهج.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1339

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

موسوی آرش

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1387
  • دوره: 

    14
  • شماره: 

    57
  • صفحات: 

    147-165
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    922
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

مدیریت موثر نهاد علم و سیاست گذاری عالمانه برای دست یابی به جامعه علمی خلاق و مولد نیازمند شناختی تفصیلی از عوامل موثر بر فرآیند تولید علم است. مجموعه ای از عوامل زیستی، روان شناختی، اجتماعی و اقتصادی بر دانشمند در جایگاه بازیگر اصلی میدان علم تاثیر می گذارد و رفتار علمی او را مشروط می سازد. مقاله حاضر عوامل زیست شناختی موثر بر فعالیت علمی و نحوه تاثیرگذاری آنها را آن طور که در ادبیات روان شناسیِ زیست شناختیِ علم بازتاب یافته، بازخوانی می کند. نسبت ساختارهای ژنی و عصب شناختی با هوش انسانی و فعالیت های سطح بالای علمی در محققان، رابطه ساختمان مغز و مناطق گوناگون آن با فعالیت های گوناگون علمی و تاثیر جنسیت بر استعداد و علاقه علمی و کم و کیف تولیدات علمی سرفصل های عمده مورد بحث در مقاله است. مقاله علاوه بر این، به تامل در باب اتخاذ رویکردی زیستی ـ روان شناختی در سیاست گذاری علمی و به بحث پیرامون نتایج رویکرد پیشنهادی برای تخصیص موثرتر منابع پژوهشی می پردازد. چکیده عربی: تحتاج الادارة الفعالة للعلم و التخطیط العلمی التی تستهدف تحقیق مجتمع علمی و خلاق الی معرفة شاملة للعوامل الموثرة فی عملیة انتاج العلم. ان للعوامل البایولوجیة السایکولوجیة و الاجتماعیة و الاقتصادیة تاثیر علی العالم الذی یلعب دوراً اساسیاً فی مجال العلم و علی بلورة سلوکه العلمی.تری المقالة الحالیة بان طریقة التأثیر الذی تحدثه العوامل البایولوجیة و طریقة تأثیرها هی کما عربت عنها الادبیات السایکولوجیة و البالوجیة. من اهم المواضیع التی یشتمل علیها هذا البحث: العلاقة بین الترکیبیة الوارثیة و العصبیة فی ذکاء الانسان و بین النشاطات العلمیة المتمیزة عند الباحثین، علاقة ترکیبة الدماغ و اجزاء المختلفة بالنشطات العلمیة المختلفة و تأثیر جنس الفرد علی استعداده و تعلقه بالعلم و کمیة و نوعیة الانجازات العلمیة. کذلک تتضمن المقالة تأملات حول مسئلة اعتماد اسلوب بایولوجی- سایکولوجی فی عملیة التخطیط العلمی و بحثاً حول استخدام اسلوب لتقسیم مصادر البحث تقسیماً موثراً.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 922

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button