APA:
کپیشهبازی منشادی، مهرداد، و سالارزهی، حبیب اله. (1395). شناسایی و اولویت بندی مولفه های استراتژیک تاثیرگذار بر جایگاه برند ملی فرش دستباف ایرانی در بازار جهانی. گلجام، -(30 )، 47-65. SID. https://sid.ir/paper/109113/fa
Vancouver:
کپیشهبازی منشادی مهرداد، سالارزهی حبیب اله. شناسایی و اولویت بندی مولفه های استراتژیک تاثیرگذار بر جایگاه برند ملی فرش دستباف ایرانی در بازار جهانی. گلجام[Internet]. 1395؛-(30 ):47-65. Available from: https://sid.ir/paper/109113/fa
IEEE:
کپیمهرداد شهبازی منشادی، و حبیب اله سالارزهی، “شناسایی و اولویت بندی مولفه های استراتژیک تاثیرگذار بر جایگاه برند ملی فرش دستباف ایرانی در بازار جهانی،” گلجام، vol. -، no. 30 ، pp. 47–65، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/109113/fa