APA:
کپیشهبازی، حبیب. (1395). اثر تبلیغات بر تعادل بازارهای چندگانه فرآورده های لبنی. اقتصاد کشاورزی (اقتصاد و کشاورزی)، 10(3 )، 89-112. SID. https://sid.ir/paper/124296/fa
Vancouver:
کپیشهبازی حبیب. اثر تبلیغات بر تعادل بازارهای چندگانه فرآورده های لبنی. اقتصاد کشاورزی (اقتصاد و کشاورزی)[Internet]. 1395؛10(3 ):89-112. Available from: https://sid.ir/paper/124296/fa
IEEE:
کپیحبیب شهبازی، “اثر تبلیغات بر تعادل بازارهای چندگانه فرآورده های لبنی،” اقتصاد کشاورزی (اقتصاد و کشاورزی)، vol. 10، no. 3 ، pp. 89–112، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/124296/fa