APA:
کپیاطهری، سیداسداله، و رهگذر، مصطفی. (1391). تاثیر مدیریت و برنامه ریزی تبلیغات در گسترش فرهنگ مصرف شیر در ایران. مدیریت فرهنگی، 6(15)، 97-107. SID. https://sid.ir/paper/199691/fa
Vancouver:
کپیاطهری سیداسداله، رهگذر مصطفی. تاثیر مدیریت و برنامه ریزی تبلیغات در گسترش فرهنگ مصرف شیر در ایران. مدیریت فرهنگی[Internet]. 1391؛6(15):97-107. Available from: https://sid.ir/paper/199691/fa
IEEE:
کپیسیداسداله اطهری، و مصطفی رهگذر، “تاثیر مدیریت و برنامه ریزی تبلیغات در گسترش فرهنگ مصرف شیر در ایران،” مدیریت فرهنگی، vol. 6، no. 15، pp. 97–107، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/199691/fa