APA:
کپیشهبازی، حبیب، و سام دلیری، احمد. (1398). کاربرد الگوی چند سطحی تعادل در معنی داری تبلیغات عمومی بر سود صنعت تولید شیر در ایران. اقتصاد و توسعه کشاورزی (علوم و صنایع کشاورزی)، 33(1 )، 25-39. SID. https://sid.ir/paper/142066/fa
Vancouver:
کپیشهبازی حبیب، سام دلیری احمد. کاربرد الگوی چند سطحی تعادل در معنی داری تبلیغات عمومی بر سود صنعت تولید شیر در ایران. اقتصاد و توسعه کشاورزی (علوم و صنایع کشاورزی)[Internet]. 1398؛33(1 ):25-39. Available from: https://sid.ir/paper/142066/fa
IEEE:
کپیحبیب شهبازی، و احمد سام دلیری، “کاربرد الگوی چند سطحی تعادل در معنی داری تبلیغات عمومی بر سود صنعت تولید شیر در ایران،” اقتصاد و توسعه کشاورزی (علوم و صنایع کشاورزی)، vol. 33، no. 1 ، pp. 25–39، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/142066/fa