APA:
کپیفرج پور، نیلوفر، سماوی، سیدعبدالوهاب، و جاودان، موسی. (1398). رابطه علی متغیرهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری درک مفهومی در دانش آموزان پسر و دختر پایه هشتم. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، 13(4 )، 897-903. SID. https://sid.ir/paper/155576/fa
Vancouver:
کپیفرج پور نیلوفر، سماوی سیدعبدالوهاب، جاودان موسی. رابطه علی متغیرهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری درک مفهومی در دانش آموزان پسر و دختر پایه هشتم. فناوری آموزش (فناوری و آموزش)[Internet]. 1398؛13(4 ):897-903. Available from: https://sid.ir/paper/155576/fa
IEEE:
کپینیلوفر فرج پور، سیدعبدالوهاب سماوی، و موسی جاودان، “رابطه علی متغیرهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری درک مفهومی در دانش آموزان پسر و دختر پایه هشتم،” فناوری آموزش (فناوری و آموزش)، vol. 13، no. 4 ، pp. 897–903، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/155576/fa