APA:
کپیغلامپور، اسداله، نعامی، عبداله، و مشبکی اصفهانی، اصغر. (1398). ارائه الگوی بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی در صنعت محصولات غذایی و نوشیدنی های ارگانیک ایران با بهره گیری از روش تحلیل تم. تحقیقات اقتصاد کشاورزی، 11(4 (پیاپی 44) )، 31-58. SID. https://sid.ir/paper/158832/fa
Vancouver:
کپیغلامپور اسداله، نعامی عبداله، مشبکی اصفهانی اصغر. ارائه الگوی بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی در صنعت محصولات غذایی و نوشیدنی های ارگانیک ایران با بهره گیری از روش تحلیل تم. تحقیقات اقتصاد کشاورزی[Internet]. 1398؛11(4 (پیاپی 44) ):31-58. Available from: https://sid.ir/paper/158832/fa
IEEE:
کپیاسداله غلامپور، عبداله نعامی، و اصغر مشبکی اصفهانی، “ارائه الگوی بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی در صنعت محصولات غذایی و نوشیدنی های ارگانیک ایران با بهره گیری از روش تحلیل تم،” تحقیقات اقتصاد کشاورزی، vol. 11، no. 4 (پیاپی 44) ، pp. 31–58، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/158832/fa