مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,494
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,120
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع بر بهبود فرآیندهای کاری: مطالعه موردی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان

صفحات

 صفحه شروع 23 | صفحه پایان 33

چکیده

 سازمان ها به منظور ارتقای اثر بخش خدمات خود نظام مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO9001:2000 را با تاکید بر بهبود همیشگی فرایندهای کاری برمی گزینند. اما اگر بهبود این فرایندها و حتی بازنگری آنها, در قالب یک سیستم گسترده و تعهد شده نباشد عملا قابل حصول به نظر نمی رسد. سیستم عمومی مورد نظر باید دارای یک رویکرد مدیریت تحول درونی باشد که باعث ارتقا و بهبود کیفیت فرایندها شود. در این میان نظام مدیریت کیفیت جامع به عنوان یکی از کاملترین و کارآترین فلسفه های مدیریتی که به نحو شایسته ای مباحث کیفیت و رضایت مشتری را در بردارد, می تواند با لحاظ کلیه مطلوبات سازمان, اهداف و چشم اندازهای عمده را در راستای بهبود فرایندهای کاری فراهم آورد. این پژوهش, که نیازمندی های اشاره شده خود را به عنوان مساله پژوهش مد نظر قرار می دهد, تلاش دارد نگاه جدیدی در خصوص وابستگی مولفه های مدیریت کیفیت جامع به مولفه های متدولوژی بهبود فرایندهای کاری ارائه دهد و در پایان با استفاده از الگوهای آماری تاثیر سیستم مدیریت کیفیت جمع را بر بهبود فرایندهای کاری مورد مداقه قرار دهد. در این مقاله که مبتنی بر یک پژوهش میدانی از جامعه جامعه آماری 73 نفره سازمان امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان می باشد, تحلیل تاثیر پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر بهبود فرآیندهای کاری در سازمان امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان, را مشتمل می شود.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حمیدی زاده، محمدرضا، و بابادی، سیما. (1389). تاثیر پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع بر بهبود فرآیندهای کاری: مطالعه موردی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان. صنعت و دانشگاه، 3(9-10)، 23-33. SID. https://sid.ir/paper/210795/fa

    Vancouver: کپی

    حمیدی زاده محمدرضا، بابادی سیما. تاثیر پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع بر بهبود فرآیندهای کاری: مطالعه موردی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان. صنعت و دانشگاه[Internet]. 1389؛3(9-10):23-33. Available from: https://sid.ir/paper/210795/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا حمیدی زاده، و سیما بابادی، “تاثیر پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع بر بهبود فرآیندهای کاری: مطالعه موردی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان،” صنعت و دانشگاه، vol. 3، no. 9-10، pp. 23–33، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210795/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button