مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

416
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

560
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

انتخاب محدوده پارکینگ و برنامه ریزی شارژ و دشارژ خودروهای الکتریکی با هدف بیش ترین سودرسانی در کمترین تلفات شبکه با حضور بارهای مهم

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 10

چکیده

خودروهای الکتریکی از فن آوری های مهمی هستند که در بستر شبکه هوشمند, امکان استفاده از آن ها به صورت مطلوب فراهم آمده است. این خودروها می توانند منشأ بسیاری خدمات برای شبکه باشند. برای ایجاد مطلوبیت در صاحبان خودروها جهت مشارکت در طرح های پیشنهادی شرکت برق, بایستی شرایط و جذابیت کافی به وجود آورده شود. ازجمله این شرایط سودرسانی اقتصادی است. از طرفی دیگر به خاطر انتقال خودروها به پارکینگ مخصوص, مسافت پیموده شده خودروها تا این پارکینگ ها باید تا حد امکان کاهش یابد. در سمت شرکت برق نیز, برنامه ریزی شارژ و دشارژ باید به نحوی باشد که اهداف شبکه تأمین شود. این برنامه ریزی تابع خودروهای موجود در هر پارکینگ است. از همین رو, در این مقاله با استفاده از محدوده بندی بهینه مراجعه خودروها به هر پارکینگ و نیز برنامه ریزی شارژ و دشارژ خودروها, به افزایش سودرسانی به صاحبان خودرو و شرکت, با کمترین تلفات ممکن و کاهش مسافت پیموده شده خودروها تا پارکینگ پرداخته می شود. در ادامه با توجه به حساسیت ویژه و اهمیت بارهای مهم مانند مرکز اقتصادی, درمانی و یا امنیتی, تأثیر مکان این نوع بارها بر محدوده بندی پارکینگ و برنامه ریزی شارژ و دشارژ خودروها بررسی می گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    تورانی، مهدی. (1397). انتخاب محدوده پارکینگ و برنامه ریزی شارژ و دشارژ خودروهای الکتریکی با هدف بیش ترین سودرسانی در کمترین تلفات شبکه با حضور بارهای مهم. کیفیت و بهره وری در صنعت برق ایران، 7(2 (پیاپی 14) )، 1-10. SID. https://sid.ir/paper/226186/fa

    Vancouver: کپی

    تورانی مهدی. انتخاب محدوده پارکینگ و برنامه ریزی شارژ و دشارژ خودروهای الکتریکی با هدف بیش ترین سودرسانی در کمترین تلفات شبکه با حضور بارهای مهم. کیفیت و بهره وری در صنعت برق ایران[Internet]. 1397؛7(2 (پیاپی 14) ):1-10. Available from: https://sid.ir/paper/226186/fa

    IEEE: کپی

    مهدی تورانی، “انتخاب محدوده پارکینگ و برنامه ریزی شارژ و دشارژ خودروهای الکتریکی با هدف بیش ترین سودرسانی در کمترین تلفات شبکه با حضور بارهای مهم،” کیفیت و بهره وری در صنعت برق ایران، vol. 7، no. 2 (پیاپی 14) ، pp. 1–10، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/226186/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button