APA:
کپیمیرزایی، عباس، و نوشاد، محمد. (1398). بررسی عوامل موثر بر انتخاب مسیرهای بازاریابی مرکبات: رویکردی جهت تحقق استارتاپ ها در شهرستان کازرون. رویکردهای پژوهشی کارآفرینانه در کشاورزی، 2(1 (پیاپی 5) )، 61-74. SID. https://sid.ir/paper/269119/fa
Vancouver:
کپیمیرزایی عباس، نوشاد محمد. بررسی عوامل موثر بر انتخاب مسیرهای بازاریابی مرکبات: رویکردی جهت تحقق استارتاپ ها در شهرستان کازرون. رویکردهای پژوهشی کارآفرینانه در کشاورزی[Internet]. 1398؛2(1 (پیاپی 5) ):61-74. Available from: https://sid.ir/paper/269119/fa
IEEE:
کپیعباس میرزایی، و محمد نوشاد، “بررسی عوامل موثر بر انتخاب مسیرهای بازاریابی مرکبات: رویکردی جهت تحقق استارتاپ ها در شهرستان کازرون،” رویکردهای پژوهشی کارآفرینانه در کشاورزی، vol. 2، no. 1 (پیاپی 5) ، pp. 61–74، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269119/fa