مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

548
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

740
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی عوامل موثر بر انتخاب مسیرهای بازاریابی مرکبات: رویکردی جهت تحقق استارتاپ ها در شهرستان کازرون

صفحات

 صفحه شروع 61 | صفحه پایان 74

چکیده

استارتاپ ها در بازاریابی محصولات کشاورزی, فناوری های ایده محوری هستند که نقش مهمی در تسریع روند فروش محصولات دارند. در مطالعه ی حاضر به منظور تحقق استارتاپ ها در فرایند بازاریابی محصولات به بررسی عوامل موثر بر انتخاب مسیرهای بازاریابی مرکبات در بین تولیدکنندگان شهرستان کازرون پرداخته شد. در این مطالعه, یک نمونه مشتمل بر 338 تولیدکننده طی دوره ی 1397-1396 به روش نمونه گیری ساده تصادفی انتخاب و کارایی مسیرهای بازاریابی ارزیابی شد. سپس, مدل لاجیت چندگزینه ای به منظور بررسی عوامل موثر بر انتخاب کاراترین مسیر بازاریابی برآورد گردید. نتایج نشان داد که اثر متغیرهای سطح تحصیلات, قیمت محصول, بسته بندی و سطح آگاهی از استارتاپ ها بر انتخاب مسیر فروش مستقیم در بازار که کاراترین مسیر بازاریابی است, مستقیم و معنادار می-باشد. همچنین متغیرهای سابقه فعالیت و فاصله باغ تا شهر اثر منفی و معناداری بر انتخاب مسیر فروش مستقیم محصول دارد. از اینرو, شناخت عوامل موثر بر مسیر فروش مستقیم محصول در بازار می تواند در جهت تحقق استارتاپ ها در بخش کشاورزی موثر واقع شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میرزایی، عباس، و نوشاد، محمد. (1398). بررسی عوامل موثر بر انتخاب مسیرهای بازاریابی مرکبات: رویکردی جهت تحقق استارتاپ ها در شهرستان کازرون. رویکردهای پژوهشی کارآفرینانه در کشاورزی، 2(1 (پیاپی 5) )، 61-74. SID. https://sid.ir/paper/269119/fa

    Vancouver: کپی

    میرزایی عباس، نوشاد محمد. بررسی عوامل موثر بر انتخاب مسیرهای بازاریابی مرکبات: رویکردی جهت تحقق استارتاپ ها در شهرستان کازرون. رویکردهای پژوهشی کارآفرینانه در کشاورزی[Internet]. 1398؛2(1 (پیاپی 5) ):61-74. Available from: https://sid.ir/paper/269119/fa

    IEEE: کپی

    عباس میرزایی، و محمد نوشاد، “بررسی عوامل موثر بر انتخاب مسیرهای بازاریابی مرکبات: رویکردی جهت تحقق استارتاپ ها در شهرستان کازرون،” رویکردهای پژوهشی کارآفرینانه در کشاورزی، vol. 2، no. 1 (پیاپی 5) ، pp. 61–74، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269119/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button