APA:
کپییزدی یان، ابراهیم، احمدی، موسی، و نورایی، محمود. (1399). ارائه مدل مفهومی توسعه بازاریابی داخلی با در نظرگرفتن نقش بنیادین نگرش اقتصادی به صنعت آب و فاضلاب در بهبود عملکرد. آب و فاضلاب، 31(7 )، 78-89. SID. https://sid.ir/paper/369701/fa
Vancouver:
کپییزدی یان ابراهیم، احمدی موسی، نورایی محمود. ارائه مدل مفهومی توسعه بازاریابی داخلی با در نظرگرفتن نقش بنیادین نگرش اقتصادی به صنعت آب و فاضلاب در بهبود عملکرد. آب و فاضلاب[Internet]. 1399؛31(7 ):78-89. Available from: https://sid.ir/paper/369701/fa
IEEE:
کپیابراهیم یزدی یان، موسی احمدی، و محمود نورایی، “ارائه مدل مفهومی توسعه بازاریابی داخلی با در نظرگرفتن نقش بنیادین نگرش اقتصادی به صنعت آب و فاضلاب در بهبود عملکرد،” آب و فاضلاب، vol. 31، no. 7 ، pp. 78–89، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/369701/fa