مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

255
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

517
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل مفهومی توسعه بازاریابی داخلی با در نظرگرفتن نقش بنیادین نگرش اقتصادی به صنعت آب و فاضلاب در بهبود عملکرد

صفحات

 صفحه شروع 78 | صفحه پایان 89

چکیده

 با توجه به نوع ساختار شرکت های آب و فاضلاب با اجرای زیرسیستم های توسعه بازاریابی داخلی که از جمله آن نگرش اقتصادی به این صنعت است می توان بر اقتصادی نمودن فعالیت ها و ارایه خدمات بهینه و به هنگام به مشتریان گام های اساسی برداشت و از هزینه کردهای غیرضروری در سازمان جلوگیری کرد. این پژوهش با ارایه مدلی مفهومی و با در نظر گرفتن نقش بنیادین نگرش اقتصادی به صنعت آب به عنوان یکی از ابعاد کلیدی توسعه بازاریابی داخلی به دنبال بهبود عملکرد در صنعت آب و فاضلاب است. در این پژوهش روش تجزیه و تحلیل ساختاری تفسیری است که با استفاده از این روش, داده ها از طریق مصاحبه جمع آوری, پردازش و مدل مفهومی ارایه شد. نتایج به دست آمده از پژوهش بیانگر آن است که مطابق با مدل مفهومی ارایه شده در این پژوهش بعد نگرش اقتصادی به صنعت آب با قدرت نفوذ بسیار زیاد به عنوان بنیادی ترین و تاثیرگذارترین بعد توسعه بازاریابی داخلی شناخته شده است. طبق روش تحلیل ابعاد ناحیه پیوندی به ویژه بعد نگرش اقتصادی به صنعت آب در نمودار قدرت نفوذ-وابستگی جزء کلیدی ترین ابعاد توسعه بازاریابی داخلی محسوب شده و در همین راستا تدوین نظام نامه برون سپاری به منظور بهبود عملکرد در صنعت آب و فاضلاب لازم و ضروری است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    یزدی یان، ابراهیم، احمدی، موسی، و نورایی، محمود. (1399). ارائه مدل مفهومی توسعه بازاریابی داخلی با در نظرگرفتن نقش بنیادین نگرش اقتصادی به صنعت آب و فاضلاب در بهبود عملکرد. آب و فاضلاب، 31(7 )، 78-89. SID. https://sid.ir/paper/369701/fa

    Vancouver: کپی

    یزدی یان ابراهیم، احمدی موسی، نورایی محمود. ارائه مدل مفهومی توسعه بازاریابی داخلی با در نظرگرفتن نقش بنیادین نگرش اقتصادی به صنعت آب و فاضلاب در بهبود عملکرد. آب و فاضلاب[Internet]. 1399؛31(7 ):78-89. Available from: https://sid.ir/paper/369701/fa

    IEEE: کپی

    ابراهیم یزدی یان، موسی احمدی، و محمود نورایی، “ارائه مدل مفهومی توسعه بازاریابی داخلی با در نظرگرفتن نقش بنیادین نگرش اقتصادی به صنعت آب و فاضلاب در بهبود عملکرد،” آب و فاضلاب، vol. 31، no. 7 ، pp. 78–89، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/369701/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button