مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

489
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

735
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان

صفحات

 صفحه شروع 76 | صفحه پایان 99

چکیده

 هدف اصلی پژوهش حاضر, بررسی عواملی است که بر پذیرش و به کارگیری بازاریابی الکترونیک در گردشگری ورزشی تأثیرگذار هستند. جامعه آماری شامل کارکنان آژانس های مسافرتی, کارکنان قسمت رزرواسیون و بازاریابی هتل ها و اعضای عهده دار وظایف بازاریابی هیئت های ورزشی کوهنوردی, قایقرانی, شنا و دوچرخه سواری هستند. تعداد اعضای نمونه با توجه به فرمول کوکران, 265 نفر از کارکنانی است که حداقل یکی از روش های بازاریابی الکترونیک را در بازاریابی گردشگری ورزشی به کار گرفته باشند. داده های پژوهش با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته به روش نمونه گیری تصادفی ساده جمع آوری شده اند. جهت سنجش پایایی پژوهش از ضریب آلفای کرونباخ, بارهای عاملی و پایایی ترکیبی استفاده و برای سنجش روایی نیز از میانگین واریانس تبئین شده و معیار فورنل-لارکر استفاده شد. از نرم افزارهای SPSS22 و Smart PLS2 نیز برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که عوامل سازمانی, عوامل محیطی, عوامل فناورانه, سهولت استفاده و مزیت نسبی درک شده بر پذیرش و به کارگیری بازاریابی الکترونیک اثر مثبت و معنی دار دارند و در میان این عوامل, سهولت استفاده درک شده بیشترین تأثیر را بر پذیرش و بکارگیری بازاریابی الکترونیک دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زارعی، عظیم، ورمقانی، سارا، و ورمقانی، مریم. (1399). بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان. مطالعات بازاریابی ورزشی، 1(2 )، 76-99. SID. https://sid.ir/paper/381547/fa

    Vancouver: کپی

    زارعی عظیم، ورمقانی سارا، ورمقانی مریم. بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان. مطالعات بازاریابی ورزشی[Internet]. 1399؛1(2 ):76-99. Available from: https://sid.ir/paper/381547/fa

    IEEE: کپی

    عظیم زارعی، سارا ورمقانی، و مریم ورمقانی، “بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان،” مطالعات بازاریابی ورزشی، vol. 1، no. 2 ، pp. 76–99، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/381547/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button