APA:
کپییعقوبی، نیره سادات، کردنائیج، اسداله، و آقائی، محمد. (1399). تأثیر کیفیت, خلاقیت و جذابیت بسته بندی بر قصد خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن نقش میانجی احساس و شناخت مشتری (مطالعه موردی: صنعت شکلات). علوم و فنون بسته بندی، 11(1 (پیاپی 42) )، 54-67. SID. https://sid.ir/paper/409929/fa
Vancouver:
کپییعقوبی نیره سادات، کردنائیج اسداله، آقائی محمد. تأثیر کیفیت, خلاقیت و جذابیت بسته بندی بر قصد خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن نقش میانجی احساس و شناخت مشتری (مطالعه موردی: صنعت شکلات). علوم و فنون بسته بندی[Internet]. 1399؛11(1 (پیاپی 42) ):54-67. Available from: https://sid.ir/paper/409929/fa
IEEE:
کپینیره سادات یعقوبی، اسداله کردنائیج، و محمد آقائی، “تأثیر کیفیت, خلاقیت و جذابیت بسته بندی بر قصد خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن نقش میانجی احساس و شناخت مشتری (مطالعه موردی: صنعت شکلات)،” علوم و فنون بسته بندی، vol. 11، no. 1 (پیاپی 42) ، pp. 54–67، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/409929/fa