مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

240
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

539
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تأثیر یادگیری الکترونیک بر اثربخشی تدریس و توسعه مدیریت دانش در آموزش جغرافیا

صفحات

 صفحه شروع 35 | صفحه پایان 60

چکیده

 یکی از مهمترین اولویت های نظام های آموزشی, اصلاح و بهبود مستمر جریان یادگیری و بازنمایی متناسب رابطه ی یاددهنده-یادگیرنده می باشد. با رشد وپیشرفت تکنولوژی وایجاد موقعیت های یادگیری اثربخش مبتنی بر فناوری دیجیتال, آموزش الکترونیکی به عنوان پارادایمی غالب در قرن بیست ویکم مورد توجه صاحب نظران, مدیران, اساتید و معلمان قرار گرفته است. در این میان, نقش دانشگاه فرهنگیان که وظیفة مهم تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص مورد نیاز آموزش وپرورش کشور را بر عهده دارد, از اهمیت ممتازی برخوردار است. هدف از انجام این پژوهش تدوین راهبرد آموزشی موثر در زمینه ی کاربرد و چگونگی تولید محتوای یادگیری چند حسی مبتنی بر ابزار الکترونیک و زمینه سازی تحقق, تولید و اشاعه ی دانش در غالب مفهوم «مدیریت دانش» در آموزش جغرافیا می باشد. این پژوهش کیفی و کاربردی بوده و جهت طراحی و تولید کتاب محتوای الکترونیک, از نرم افزارهای مختلف از قبیل: ActivInspire, Power Point, Auto Play, Movie Maker, استفاده شده است. یافته های تحقیق نشان می دهد که تولید محتوای الکترونیکی در درس جغرافیا تأثیر زیادی در یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان داشته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    یوسفی روشن، محمدرضا، و دیمه ور، محمد. (1399). بررسی تأثیر یادگیری الکترونیک بر اثربخشی تدریس و توسعه مدیریت دانش در آموزش جغرافیا. پژوهش در آموزش مطالعات اجتماعی، 2(1 )، 35-60. SID. https://sid.ir/paper/413301/fa

    Vancouver: کپی

    یوسفی روشن محمدرضا، دیمه ور محمد. بررسی تأثیر یادگیری الکترونیک بر اثربخشی تدریس و توسعه مدیریت دانش در آموزش جغرافیا. پژوهش در آموزش مطالعات اجتماعی[Internet]. 1399؛2(1 ):35-60. Available from: https://sid.ir/paper/413301/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا یوسفی روشن، و محمد دیمه ور، “بررسی تأثیر یادگیری الکترونیک بر اثربخشی تدریس و توسعه مدیریت دانش در آموزش جغرافیا،” پژوهش در آموزش مطالعات اجتماعی، vol. 2، no. 1 ، pp. 35–60، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/413301/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button