مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,637
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,129
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری بر توسعه مزیت رقابتی پایدار

صفحات

 صفحه شروع 47 | صفحه پایان 56

چکیده

 تفکر مدیریت امور مشتریان ایده ی جدیدی نیست, مدیریت امور مشتریان را می توان یک راهبرد کسب وکار جهت ایجاد توسعه, نگهداری و بهینه سازی روابط بلندمدت و ارزشمند مشتریان به حساب آورد. از این رو, خلق یک محیط دلخواه و بهینه مدیریت ارتباط با مشتری به طور روزافزونی تبدیل به چالش اصلی کسب وکار شده است و این فرآیند به سرعت به پیش نیازی برای بقا و موفقیت کلیه کسب و کارها در بازار رقابتی امروز مبدل شده است. در مقاله حاضر که به شیوه توصیفی-تحلیلی با استناد به مطالعات کتابخانه ای نگاشته شده است پس از تبیین مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری به بحث پیرامون اهداف و اصول مدیریت ارتباط با مشتری و در ادامه روندهای ارتباط با مشتری و نهایتاً مسأله اصلی پژوهش یعنی استراتژی مدیریت ارتباط بر توسعه مزیت رقابتی پایدار پرداخته شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بختیاری، حسین، و بختیاری، محمدحسن. (1398). استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری بر توسعه مزیت رقابتی پایدار. نخبگان علوم و مهندسی، 4(6 )، 47-56. SID. https://sid.ir/paper/517217/fa

    Vancouver: کپی

    بختیاری حسین، بختیاری محمدحسن. استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری بر توسعه مزیت رقابتی پایدار. نخبگان علوم و مهندسی[Internet]. 1398؛4(6 ):47-56. Available from: https://sid.ir/paper/517217/fa

    IEEE: کپی

    حسین بختیاری، و محمدحسن بختیاری، “استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری بر توسعه مزیت رقابتی پایدار،” نخبگان علوم و مهندسی، vol. 4، no. 6 ، pp. 47–56، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517217/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button