APA:
کپیهاشم زاده اتویی، روجا، و احمدپور، امیر. (1396). عوامل موثر بر نظام اطلاعات بازاریابی در تعاونی های تولید روستایی استان مازندران. تعاون و کشاورزی (تعاون)، 6(22)، 81-101. SID. https://sid.ir/paper/93529/fa
Vancouver:
کپیهاشم زاده اتویی روجا، احمدپور امیر. عوامل موثر بر نظام اطلاعات بازاریابی در تعاونی های تولید روستایی استان مازندران. تعاون و کشاورزی (تعاون)[Internet]. 1396؛6(22):81-101. Available from: https://sid.ir/paper/93529/fa
IEEE:
کپیروجا هاشم زاده اتویی، و امیر احمدپور، “عوامل موثر بر نظام اطلاعات بازاریابی در تعاونی های تولید روستایی استان مازندران،” تعاون و کشاورزی (تعاون)، vol. 6، no. 22، pp. 81–101، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/93529/fa