مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

706
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

775
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل موثر بر نظام اطلاعات بازاریابی در تعاونی های تولید روستایی استان مازندران

صفحات

 صفحه شروع 81 | صفحه پایان 101

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر نظام اطلاعات بازاریابی در شرکت های تعاونی تولید روستایی استان مازندران انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش را کلیه مدیران عامل تعاونی های تولید روستایی استان مازندران (183=N) تشکیل دادند که از میان آنها, 125 نفر با استفاده از جدول کرجسی و مورگان و به روش نمونه گیری تصادفی به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند (125=n). ابزار پژوهش پرسش نامه ای بود که روایی آن با کسب نظر استادان و متخصصان فن و پایایی آن با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ (0.73 – 0.97) تایید شد. طبق نتایج توصیفی تحقیق, 40.8 درصد پاسخگویان وضعیت نظام اطلاعات بازاریابی در تعاونی ها را در سطح متوسط ارزیابی کردند. بر این اساس می توان گفت که وضعیت نظام اطلاعات بازاریابی در شرکت های تعاونی تولید روستایی در جایگاه مناسب قرار ندارد. طبق نتایج آزمون رگرسیون خطی چندگانه به شیوه گام به گام, چهار عامل اطلاعاتی- ارتباطی, مشارکتی, شخصیتی و تحصیلات به عنوان عوامل تبیین کننده و تاثیرگزار بر وضعیت نظام اطلاعات بازاریابی شناسایی شدند که در این میان, عامل مشارکتی با میزان بتای 0.365 بیشترین میزان تاثیر را در تبیین متغیر وابسته دارد. چهار عامل مذکور در مجموع 51.2 درصد از تغییرات وضعیت نظام اطلاعات بازاریابی را تبیین کردند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    هاشم زاده اتویی، روجا، و احمدپور، امیر. (1396). عوامل موثر بر نظام اطلاعات بازاریابی در تعاونی های تولید روستایی استان مازندران. تعاون و کشاورزی (تعاون)، 6(22)، 81-101. SID. https://sid.ir/paper/93529/fa

    Vancouver: کپی

    هاشم زاده اتویی روجا، احمدپور امیر. عوامل موثر بر نظام اطلاعات بازاریابی در تعاونی های تولید روستایی استان مازندران. تعاون و کشاورزی (تعاون)[Internet]. 1396؛6(22):81-101. Available from: https://sid.ir/paper/93529/fa

    IEEE: کپی

    روجا هاشم زاده اتویی، و امیر احمدپور، “عوامل موثر بر نظام اطلاعات بازاریابی در تعاونی های تولید روستایی استان مازندران،” تعاون و کشاورزی (تعاون)، vol. 6، no. 22، pp. 81–101، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/93529/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button